Gå til innhold

BMW 525ix Touring


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 518
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Bilen lever i beste velgående. Nappet ut ene driakslingen fremme her forleden dag/natt, men fikk den på plass igjen med ny mansjett. Ellers vil den få ny eier i nærmeste fremtid, da jeg går over til E39 525d med manuell girkasse.

Mistet helt motet med oppdateringer her inne etter siste oppdatering. Liker ikke måten forumet har blitt i det hele tatt. Desverre. Var svært kjekt og ikke minst lærerikt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, BMW525ix skrev:

Gidder ikke styre med å få mest mulig for den. Vil heller få solgt bilen. Er tross alt "småpenger" det er snakk om uansett.

Neinei, men syns at 20k var lite for en 525ix i god stand. 20k fikk jeg for gamle 520en min med 300k på telleren og smårust her og der.

Men uansett gratulerer med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja var kanskje litt mistenkelig det. Men har bare ryddet opp i diverse. I og med jeg ikke bruker forumet noe særlig lenger, er det like greit å rydde opp litt. Men bilen lever i beste velgående. Rullet nettopp 279 000km her forleden dag. Det får heller bli opp til nye eier om han vil starte ny tråd. Kan vel si det slik at bilen ikke har reist så langt. Det er min 3 år yngre bror som har fått overta bilen for en symbolsk sum (jeg vet at bilen er verdt noen tusen mer, men vil ikke presse ut av han mest mulig kronasjer). Jeg er heller opptatt av hvem som får overta min følgesvenn i 5 år :) Jeg vet at han kommer til å ta like bra (om ikke bedre) vare på bilen. Og ikke minst så får jeg nok låne den for en liten tur ned "memory lane" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...