Gå til innhold

Follow me home lys?


killarinc
 Share

Anbefalte innlegg

Tror ikke det er mulig..

Eneste kjangs du har er å kjøpe en e-light modul, der kan du kode lys som skal blinke eller lyse når du låser/låser opp. Da kan du gjør slik at nærlysa lyser når du låser opp eller igjen osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er mulig..

Eneste kjangs du har er å kjøpe en e-light modul, der kan du kode lys som skal blinke eller lyse når du låser/låser opp. Da kan du gjør slik at nærlysa lyser når du låser opp eller igjen osv. :)

En ann mulighet er å kople på interiørlys som jeg har gjort :D. Jeg koplet kun til angellight og bakys. Men du kan kople til tåkelys eller nærlys. Har du xenon lys???

viewtopic.php?f=1&t=169794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW kan kode slik at det fungerer autom.

Vet du at det går and på E39 eller? Har aldroi sett den muligheten noen plass når eg har kikket på koding osv. :?

Vet desverre ikke om det fungerer på E39 faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW kan kode slik at det fungerer autom.

Vet du at det går and på E39 eller? Har aldroi sett den muligheten noen plass når eg har kikket på koding osv. :?

Vet desverre ikke om det fungerer på E39 faktisk.

Du kan kode angellight og tåkelys på, men må du aktivere homelight ved å blinke fjernlys engang før du går ut av bilen :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW kan kode slik at det fungerer autom.

Vet du at det går and på E39 eller? Har aldroi sett den muligheten noen plass når eg har kikket på koding osv. :?

Vet desverre ikke om det fungerer på E39 faktisk.

Du kan kode angellight og tåkelys på, men må du aktivere homelight ved å blinke fjernlys engang før du går ut av bilen :( .

Kan man gjøre det sånn uten videre på e39? :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man gjøre det sånn uten videre på e39? :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Alpejohn!

Du kan aktivere ved hjelp av NSC Expert. Husk å ta backup file først. Les din LCM ellers GM module, ser om du har disse, og skifter fra NICHT_AKTIVE til AKTIVE.

HEIMLEUCHTEN : home lights aktiverer ved å blinke fjernlys med nøkkel av

HEIMLEUCHTEN_AL :homelights nærlys

HEIMLEUCHTEN_BL : " " " blinkelys

HEIMLEUCHTEN_FL : " " " fjernlys

HEIMLEUCHTEN_KZL : " " " registreringslys

HEIMLEUCHTEN_NSL : " " " bak tåkelys

HEIMLEUCHTEN_NSW : " " " foran tåkelys

HEIMLEUCHTEN_SL_H :" " " bak parkeringslys

HEIMLEUCHTEN_SL_V :" " " foran parkeringslys (anglellight???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man gjøre det sånn uten videre på e39? :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Alpejohn!

Du kan aktivere ved hjelp av NSC Expert. Husk å ta backup file først. Les din LCM ellers GM module, ser om du har disse, og skifter fra NICHT_AKTIVE til AKTIVE.

HEIMLEUCHTEN : home lights aktiverer ved å blinke fjernlys med nøkkel av

HEIMLEUCHTEN_AL :homelights nærlys

HEIMLEUCHTEN_BL : " " " blinkelys

HEIMLEUCHTEN_FL : " " " fjernlys

HEIMLEUCHTEN_KZL : " " " registreringslys

HEIMLEUCHTEN_NSL : " " " bak tåkelys

HEIMLEUCHTEN_NSW : " " " foran tåkelys

HEIMLEUCHTEN_SL_H :" " " bak parkeringslys

HEIMLEUCHTEN_SL_V :" " " foran parkeringslys (anglellight???)

Jeg har jo aktivert med progman, men vil ha det automatisk så jeg slipper og dra i hendelen hver gang. Vis jeg programerer dette i ncs expert vil det da bli automatisk eller må jeg fortsatt dra i hendelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo aktivert med progman, men vil ha det automatisk så jeg slipper og dra i hendelen hver gang. Vis jeg programerer dette i ncs expert vil det da bli automatisk eller må jeg fortsatt dra i hendelen?

Du må fortsette bruke hendelen. Derfor jeg kopler på interiørlys :D for å få automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo aktivert med progman, men vil ha det automatisk så jeg slipper og dra i hendelen hver gang. Vis jeg programerer dette i ncs expert vil det da bli automatisk eller må jeg fortsatt dra i hendelen?

Du må fortsette bruke hendelen. Derfor jeg kopler på interiørlys :D for å få automatisk.

Derfor jeg kjøpte e-Light modul! :D

Da kan du få det til og lyse AKKURAT slik du vil.. Kan blinke rundt og rundt frem og tilbake, eller tenne nærlys/grøftelys/frjernlys når du låser opp, eller låser bilen.. Kan lyse så lenge du vil.. :)

Slik har jeg det pr. dags dato :)

http://youtu.be/pBblrjcfcRA

Skjønner jeg må ta og sette meg grundigere inn i NCS! :D

Men jeg har problemer med og forstå hva alt det som står i filene betyr.. Så vet liksom ikke hva jeg ser på.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo aktivert med progman, men vil ha det automatisk så jeg slipper og dra i hendelen hver gang. Vis jeg programerer dette i ncs expert vil det da bli automatisk eller må jeg fortsatt dra i hendelen?

Du må fortsette bruke hendelen. Derfor jeg kopler på interiørlys :D for å få automatisk.

Derfor jeg kjøpte e-Light modul! :D

Da kan du få det til og lyse AKKURAT slik du vil.. Kan blinke rundt og rundt frem og tilbake, eller tenne nærlys/grøftelys/frjernlys når du låser opp, eller låser bilen.. Kan lyse så lenge du vil.. :)

Slik har jeg det pr. dags dato :)

http://youtu.be/pBblrjcfcRA

Skjønner jeg må ta og sette meg grundigere inn i NCS! :D

Men jeg har problemer med og forstå hva alt det som står i filene betyr.. Så vet liksom ikke hva jeg ser på.. :lol:

Hvor mye koster e-light, og hvor vanskelig er det å få det opp og gå egentlig? Kunne tenkt meg noe slikt selv, f.eks. parklys + tåkelys når jeg låser opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...