Gå til innhold

Follow me home lys?


killarinc
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster e-light, og hvor vanskelig er det å få det opp og gå egentlig? Kunne tenkt meg noe slikt selv, f.eks. parklys + tåkelys når jeg låser opp. :)

Kostet vel rundt 900 for den billigeste tror jeg. veldig enkelt og koble, kun 3 ledninger.

Programmere den er utrolig enkelt også. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg åpner ncs expert og velger lcm osv osv og tar read code osv kommer det bare opp en masse o og 1 ere. Hvordan kommer man fram til der man aktiverer og velger hva som skal være på osv? Fant liksom ikke ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg åpner ncs expert og velger lcm osv osv og tar read code osv kommer det bare opp en masse o og 1 ere. Hvordan kommer man fram til der man aktiverer og velger hva som skal være på osv? Fant liksom ikke ut av det

Les godt på denne linken, Ikke koder før du ikke vet hva du gjør. Skummel programmet

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1553779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg med ncs expert nå og fikk programmert så sprederne også er på på follow me home funksjonen, men finner fortsatt ikke ut hvordan jeg skal få det til og gå automatisk uten og trykke hendelen mot meg. Noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg med ncs expert nå og fikk programmert så sprederne også er på på follow me home funksjonen, men finner fortsatt ikke ut hvordan jeg skal få det til og gå automatisk uten og trykke hendelen mot meg. Noen som har noen ideer?

Det går ikke an å få til uten e-light modul..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg med ncs expert nå og fikk programmert så sprederne også er på på follow me home funksjonen, men finner fortsatt ikke ut hvordan jeg skal få det til og gå automatisk uten og trykke hendelen mot meg. Noen som har noen ideer?

Det går ikke an å få til uten e-light modul..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skjønner ikke helt det der. Vis en liten boks kan klare alt det må da selve lcm i bilen klare det. Er jo bare spørsmål om hvordan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...