Gå til innhold

Bmw e60 frontlykt "øyenbryn" feil


henbr91
 Share

Anbefalte innlegg

Har ett problem, "øyenbryne" diode lysene, fungerer på høyre side, men på venstre side så er det noe galt. det er 2 av de 5 diodene som lyser, de lyser svakt. og når jeg tar kontakten ut og inn, så blinker alle 5, for og så bli samme problem.. noen som har vært borti dette før? eller vet noe om det? veldig irriterende egentlig! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Høres litt ut som dårlig kontakt ja/ og eller delveis defekte.
Det er ikke noe som kan fikses heller/ kjøpe nye i ETK. Men, det selges dioder på ferdige kretskort på for eks. ebay. Riktig nok hvite dessverre og det er ikke noe rett fram jobb, lykten må deles og det må skjæres ut da diodene ligger i et "lukket rom"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over er det et prosjekt å bytte de ut. Det jeg leste om dette var at fukten tar knekken på de.

Jeg programmerte vekk mine med iCarly. Inntil videre kan du dra ut kontakten på toppen av lykten, da vil de også bli deaktivert uten feilkoder. 

Jeg syns personlig at e6x bilene får et tøffere preg uten de gule stripene.

IMG_4253.JPG

Endret av Boble73s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem på min bil. Det er nok dårlig kontakt, eller defekte dioder. Men som Reef sier, ikke så lett bytte. Jeg gikk til det steget å bytte lykteglass. VIl ikke anbefale å begynne på det, går kanskje greit i land med varmere klima, men det er et mareritt å få av glasset, og enda værre å få på nytt...

Du kan Se deg om etter brukte lykter hvror øyebryna virker. E60 og 61 er solgt i stort antall så det skal være greit å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...