Gå til innhold

Hjemme koding av E6x & E9x samt diagnose


SN_Performance
 Share

Anbefalte innlegg

Sier det igjen, dette er en fantastisk tråd, jeg skal gjøre følgendesd i fretmiden på min e-61 535:

Senke bilen bak med nivåreguleringen

Montere Cic komplett med Combox

Montere inn adapter til ipod touch i armlenet, er forberedelse for en nokia tlf der nå, hva trenger jeg da?

Lyst på Nightvision, hva trenger jeg da?

Skifte subbene under setene til 8" slik dem fleste gjør

Lyst på større forsterker ( jeg har pro logic 7) hva er best som erstatning som passer på best mulig måte der som org forst står i bagasjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det igjen, dette er en fantastisk tråd, jeg skal gjøre følgendesd i fretmiden på min e-61 535:

Senke bilen bak med nivåreguleringen

Montere Cic komplett med Combox

Montere inn adapter til ipod touch i armlenet, er forberedelse for en nokia tlf der nå, hva trenger jeg da?

Lyst på Nightvision, hva trenger jeg da?

Skifte subbene under setene til 8" slik dem fleste gjør

Lyst på større forsterker ( jeg har pro logic 7) hva er best som erstatning som passer på best mulig måte der som org forst står i bagasjen?

Antar at ettermontering av nightvision er en stor jobb og meget kostbar affære..

Fant denne til 7er..

http://www.ebay.com/itm/BMW-Genuine-E60-E61-5-Series-E65-E66-7-Series-2006-08-Night-Vision-Retrofit-Kit-/200316679418?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ea3cdf4fa&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe verre enn mye annet, men det lar seg vanskelig kombinere med ettermontering av CIC iDrive. I tillegg mener jeg på det trengs aktiveringskoder fra BMW for å kode det i ettertid (slik er det på mer og mer ustyr nå etterhvert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke til det med de home lights ann.

e det noe enn må kode opp mot fjernkontrollen/nøkkelen?

åssen posisjon skal lysbryteren stå i? auto

Dette er en funksjon BMW har hatt siden tidenes morgen, så det skal ikke være behov for noe koding her. Det skal funke om bryteren står i auto eller av ihvertfall. Du kan jo kikke i instruksjonsboken, det står sikkert noe der.

Fortell gjerne mere :D

Nå har ikke dette noe i denne tråden å gjøre, men det er en dingseboms man kobler til bak for å unngå denne sperren. Det er et rimeligere alternativ enn kodene, men noen mener den ikke fungerer like bra. Jeg har ikke merket noe negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har vært innpå menyen til å gjøre det i Inpa, men siden jeg ikke har senket fremme gjorde jeg ingenting. Har tenkt tanken på å bare prøve for moroskyld, samt lage en liten guide på det, så får se hva jeg får tid til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestill senkefjærer fremme og nye 20" hjul samt alle armer i understell, så må ta hjulkontroll og da vil jeg være ferdig med senking så eg slipper å ta ny hjulkontroll, så gjerne lag en forklaring ganske så kjapt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...