Gå til innhold

Gjøco Basol 48 lakkfjerner


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Om noen har en ny/ubrukt boks med denne typen lakkfjerner, eller vet med 100% sikkerhet hvor denne kan skaffes, så ta kontakt!

Den lokale fargehandelen har tatt inn et annet Gjøco-produkt som viser seg å være helt udugelig i forhold til Basol 48. Sier seg nesten selv at lakkfjerner som lukter hudkrem ikke funker :roll:

Denne utgaven jeg er på utkikk etter:

q1sl0keojecr806xf2st.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall bedre enn Duxola gel, som er noe dritt! Skal få tak i en boks med vanlig Duxola også, men synes Basol 48 har funka fjell på alt jeg har prøvd det på så langt hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er sterk ja, svir godt på fingrene dersom man er litt uforsiktig :wink:

De to andre stoffene jeg har prøvd nå i etterkant er som hudkrem i forhold, altså Duxola gel og vanlig Gjøco malingsfjerner (gel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått bekreftet fra Gjøco at Basol 48 ikke er i handelen lengre pga miljøhensyn #-o

I tillegg er dagens Duxola mildere enn tidligere i følge den lokale fargehandleren.

Tar imot tips om andre lakkfjernere som er løsemiddelbaserte (= svir godt på huden), og som funker like godt som Basol/Duxola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips Combatkit. Har sett denne utgaven på siden deres tidligere, og sendte nå en mail til Gasolin for å høre om dette er skikkelig middel som svir, og det kunne de indirekte bekrefte :wink:

Lagt i handlekurv :)

Har forresten testa litt nøyere Duxola Gel som jeg delvis har "slakta" tidligere i tråden. Etter å ha smurt på to tykke lag og latt det stått et døgn, kunne jeg skrape av lakken nesten like lett som etter 5 min. med Gjøco Basol 48 :wink: Nødløsning med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malia tror jeg kan føre denne. Og Sea Sea i Bærum!

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

I følge Gjøco selv så er den hvertfall ute av produksjon, men sendte likevel en mail til de to du nevnte her for å høre om de har igjen på lager. Verdt et forsøk hvertfall.

Takk skal du ha :)

Og om finner til salgs i en eller annen bortgjemt butikk, så kjøp den umiddelbart og ta kontakt med meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk boksen med vanlig Duxola i dag (ikke gel), og etter å ha prøvd den har mitt hysteri etter å få tak i Basol 48 dempet seg en god del. Kan ikke se at Duxola har blitt noe mildere enn den har vært før. 5-10 min. med reaksjon, og den tykke lakken er moden for steaming.

Go Duxola! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en sms på 909 85 402 ila helgen, så skal jeg sjekke om jeg har den Gjøco-typen der. Har to bokser med to forskjellige hjemme.. Mulig den ene er den du leter etter.. Kan ta den med til Erlend over helga om d er riktig sort og du vil ha den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hører du nok fra meg Jørgen :)

Ser forsåvidt ut som gode gamle Duxola fortsatt holder mål, men alltids kjekt å ha litt forskjellig liggende klart så man ikke går plutselig tom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...