Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Endelig ser det ut til at Samsung sitt nye 120Ah batteriet er på vei til i3. Det ryktes tidligere om en juli lansering, men det ser ut til å drøye til slutten av 2018/ begynnelsen av 2019? Kanskje kommer det ann på hvilket marked vi snakker om? Jeg hadde første generasjon med 60Ah, på en god dag midt på sommeren med vind i ryggen var bilens estimat ca 150km. Denne nye kan altså klare ca 30 mil under tilsvarende forhold, det hjelper seg. Ikke minst vil vi se at de kunstige høye prisene på 94Ah versjonen vil falle, samtidig som originalen også vil se ytterligere prisjustering.

https://www.electrive.com/2018/07/19/possible-battery-upgrade-for-bmw-i3/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
4 timer siden, mslello skrev:

Neste 3 serie. Jeg håpet egentlig at jeg har hatt min siste touring, men nå ble jeg usikker gitt! 

Jøss, det var skikkelig fulltreff på begge variantene. Touringen kan jo nesten konkurrere med F11i tøft utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mslello skrev:

Neste 3 serie. Jeg håpet egentlig at jeg har hatt min siste touring, men nå ble jeg usikker gitt! 

Screenshot_20180803-230754-01.jpeg

Denne er ikke offisiell, kun et utkast som sies å ligge tett opptil originalen. Som vanlig kommer sedanene først, begynner vel produksjonen Q4. Spent på hybrid versjonen, så håper jeg endelig BMW har klart å adressere hjulstøy i en 3 serie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Denne er ikke offisiell, kun et utkast som sies å ligge tett opptil originalen. Som vanlig kommer sedanene først, begynner vel produksjonen Q4. Spent på hybrid versjonen, så håper jeg endelig BMW har klart å adressere hjulstøy i en 3 serie...

Etter hva de visstnok har klart med 5-serien lover det jo godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...