Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som ser 2-serie MPV langs veien? Utrolig nok har jeg enda ikke sett en eneste en her rundt Oslofjorden og Østfold. Hadde vært interessant å se salgstall på denne, for de kan ikke være mye å snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ser 2-serie MPV langs veien? Utrolig nok har jeg enda ikke sett en eneste en her rundt Oslofjorden og Østfold. Hadde vært interessant å se salgstall på denne, for de kan ikke være mye å snakke om.

Jeg har sett ett par stykker så langt, ser faktisk ikke så veldig gal ut. Jeg snakket forøvrig med salgssjefen på Bavaria om salget på denne og som han sa så er utfordringen at dette er en bil svært få tradisjonelle BMW kjøpere velger. Det finnes jo unntak slik som de som får forandret bilbehov osv men hovedtyngden av kundene venter de å få ifra andre merker.

Den gjør jo rent bort i de fleste testene jeg har lest så langt, så produktet er det tydligvis ikke noe i veien med. Til å være en feilhjulstrekk og "MPV" så har den overraskende gjenkjennelige BMW kjøreegenskaper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en daglig, som muligens kan være fordi det er en nabo som kjører den. Ser helt ok ut egentlig, selvom den bryter med det meste av det jeg tenker på når jeg tenker BMW.... Active Tourer er allright, men Gran Tourer, den får jeg ikke helt til å "like"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noen, men når det er sagt så er det evigheter siden jeg har sett en 5-serie GT også. Ser faktisk oftere e89 Z4 (heldigvis). 3-serie GT er det en og annen av, men sammenligner man med sedan og touring er det minimalt av disse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ganske oppsiktsvekkende dom fra dansk høyesterett som kan bety slutten på billige kopideler til BMW hvis saken danner presidens i de andre EU landene også.

 

http://finans.dk/live/erhverv/ECE7539489/700-BMW-kopier-blev-en-dyr-forretning-for-dansker/

Det med direkte kopier av felger er en ting, men som det også her poengeteres, så har allerede bilstereo/lyd blitt vanskelig for etter-/entusiastmarkedet. Et marked jeg vil tro er ganske viktig for å opprettholde den høye BMW-interessen og entusiasmen. Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bildene av G30 som ligger på nett sånn den kommer til å bli?

Sent from my iPad using Tapatalk

Nei, slettes ikke. Designet er meldt å ikke bli store forskjellen ifra F10 da dette designet er ansett som en stor suksess, som med neste 7-serie så vil de største forskjellene ligge under skallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dette er iht. sikre kilder (så godt som) den nye F48 X1 som vi vil se senere i år. Neste offentliggjøring er 3-serie/M3 LCI i mai og "pyrat2" - M2.

Trodde det var dette bildet som ble sett så nært opp til den kommende X1?

post-47692-0-87033800-1428150378_thumb.j

Her er jo lyktene trukket helt inn til nyrene slik det er på de fleste nye BMWer i dag, liker også det litt mer aggressive designet de har på denne illustrasjonen. Gjenstår å se hva det blir :)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, det er (dessverre) ikke den nye X1. Det er flere nye BMW-modeller som ikke har frontlykter som møter grillen, deriblant 2-serie AT og GT, samt den nye 1-serie LCI. Slik blir det også for den nye X1 som det allerede er lekket noen bilder av. Personlig synes jeg faktisk at den ser meget bra ut, men jeg skulle ønske at den var basert på en bakhjulstrekker og ikke forhjulstrekk.

 

13756998571206839163.jpg

 

6460800411272755141.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig at de velger ett såpass tamt design når den øvrige X-serien har ett langt mer aggressivt front design.. Akkruat som om BMW med vilje gjør disse modellene med fremhjulstrekk litt "pinglete" i designet. Fronten på denne over her ser jo ut som pre LCI X3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...