Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

M3 CS ser unektelig bra ut. Jeg digger gråfargen den kommer i! Men jeg stiller spørsmålstegn til en del ting. Hvorfor er det manuelt klimaanlegg, mens de har beholdt skinntrukket dashbord, elektriske seter og fullskinn dørtrekk. M4 CS har kompositt dørtrekk feks. :roll: 

Og så er det synd at man ikke kan velge manuell gir...

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det manuelle klimaanlegget er bare teit. Det gir rett og slett ingen mening. Mulig automatisk klimaanlegg kan bestilles som ekstrautstyr? Det gikk ihvertfall på e46 M3 CSL i sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamefilmen (som virkelig er teit)  handler om å skape assosiasjoner til kamp, styrke, brutalitet, utholdenhet, konkurranse og at man (les: BMW) vinner til slutt bare man er pågående nok. Et relativt primitivt budskap med andre ord som jeg aldri har forbundet med biler... :?  

Er M4 CS mer sportslig seriøs (altså i relasjon til denne diskusjonen) enn den nye M3 CS?

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så litt på talla til M3 CS, de er ganske imponerende. 0-100 på 3,8 sekunder er ca det samme som Alfa Giulia som har ca 50 hester mer. Jeg lurer på om ikke rekorden for firedørs biler rundt Nurburgring kan havne tilbake i München igjen 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

BMW har registrert modellbetegnelser for de elektriske modellene som vil høre under BMW X. Navnene er intet mindre spennende enn iX1-iX9 (:roll:). Om et par tre-år etter at disse modellene er lansert, får vi helt sikkert en påklistret "s" på noen av modellene også. iX1s. Yuck..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Saltkjelen skrev:

BMW har registrert modellbetegnelser for de elektriske modellene som vil høre under BMW X. Navnene er intet mindre spennende enn iX1-iX9 (:roll:). Om et par tre-år etter at disse modellene er lansert, får vi helt sikkert en påklistret "s" på noen av modellene også. iX1s. Yuck..

😂

Får håpe det ikke blir noen iM3CS, låter ikke så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Saltkjelen skrev:

BMW har registrert modellbetegnelser for de elektriske modellene som vil høre under BMW X. Navnene er intet mindre spennende enn iX1-iX9 (:roll:). Om et par tre-år etter at disse modellene er lansert, får vi helt sikkert en påklistret "s" på noen av modellene også. iX1s. Yuck..

 Vel, navneforvirring blir ikke mindre av dette. Regner med at fremtidige i modeller er mindre gjennomførte enn i3 med sine Carbonløsninger. For min del krever jeg imidlertid både hengerfeste og 4*4, hvertfall på en i SUV. Men det er et par år frem minst - dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Dweezil skrev:

Har vel brukt dagen i dag til å tråle igjennom de fleste testene av nye M5 på You Tube. Det finnes jo ikke negativ omtale om denne bilen, alle testene sier at dette er en ekstra ordinær bil som BMW har lykkes storveis med. Alt stemmer, ser ut til at xDrive er noe BMW burde ha puttet i M5 alt i F10en. Enda bedre er at du kan slå av alt av hjelpe midler og velge kun bakhjulstrekk, så har man en 100 prosent moderene inkarnasjon av de klassiske M5 vi alle er så glade i. BMW oppgir 0-100 å være på 3,4 sek, men flere kjører egene tester og det viser resultater helt ned i 3,1 sek. F90 M5 er det nærmeste man kommer superbil ifra BMW, og dette er det nærmeste man kommer superbil med fire dører og stort bagasjerom. 

Jeg tror ikke de er så veldig fornøyde i Affalterbach i Tyskland nå om dagen...👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...