Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Men den ser veldig aggresiv ut, det liker jeg. Kanskje en aggresiv look er det som skal til for å få de gigantiske nyrene til å passe i designet. Mye bedre enn det måpende inntrykket man får i nye X3 og konseptet av X7. 

Jeg er spent på nye X5, det er en viktig modell for BMW og en modell som har formet hele sitt segment de siste 20 årene. BMW har ikke råd til å gjøre feil her, og ettersom alle tre generasjonene har vært salgssuksesser så ønsker helt sikkert BMW å følge opp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fredrik skrev:

Det er litt vanskelig å se på bildene, men har ikke den nye X7 BMW's tradisjonelle Hofmeister-Knick ved bakvinduet på C-stolpen?... :?

Vanskelig å se på spionbildene, mulig de har kamuflert den godt. Uansett skal den ifølge konseptbilen ha den tradisjonelle Hofmeister-Kinken. Noe annet ville ihvertfall vært svært dumt. :) 


BMW_ConceptVehicles_X7_Exterior_02.thumb.jpg.f5dacfbee359b2757543699e58b42047.jpg

Kilde: https://www.bmwusa.com/concept-vehicles/x7.html

Endret av Marius2002
leif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mitt vedkommende gjør det ikke noe om grillen er stor eller liten, så lenge det harmonerer med resten av bilens former og fasonger. Det som imidlertid overrasker meg er at grillen nå henger sammen. Eller synes jeg det vi har sett hittil av nevnte bil ser veldig bra ut. Jeg digger lyktene, og håper inderlig at de orange sidemarkeringslypene (evt. øyenbrynene alt E6x, ref. spionbildene?) også kommer på de europeiske modellene også. :) 

P90289202-highRes.jpg?w=1240&h=518&fit=c
P90289200-highRes.jpg?w=1240&h=518&fit=c
P90289211-highRes.jpg?w=1240&h=518&fit=c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daniel. skrev:

Blir vel turbo sekser for både bensin og diesel og en hybrid med turbo firer som vanlig :P

Blir nok en V8er også, var snakk om V12 også men det har vært litt stille om de ryktene i det siste. Men ettersom denne skal bygges på samme plattform som SUV-en Rolls Royce Cullinan så er det jo håp om en tolver... Særlig når GLS og Bentayga har det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

Blir nok en V8er også, var snakk om V12 også men det har vært litt stille om de ryktene i det siste. Men ettersom denne skal bygges på samme plattform som SUV-en Rolls Royce Cullinan så er det jo håp om en tolver... Særlig når GLS og Bentayga har det 😀

Tja, mulig de sniker inn en V8 og ja.. V12 hadde jo vært ganske tøft. Blir vel noe M Performance greier det da. M60i eller noe sånt.

Men misunner ikke de som skal skru på disse, ser ikke så enkelt ut å komme til noe i motorrommet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...