Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Så går man fra sak til person, imponerende. Ellers så forundrer det meg at en moderator på et BMW forum omtaler klassiske modeller for «gamle hauger». Det er en trist holdning ifra noen som skal være forumets representant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fra sak til person? Virkelig? Tror du virkelig på det du selv skriver, eller er det bare ekstremt dårlige forsøk på hersketeknikker? Det er godt du minner meg på rollen som moderator. Til din glede (eller muligens store fortvilelse?) kan jeg opplyse at min rolle som moderator innebærer å holde orden i henhold til gjeldende regler (sammenlign det gjerne med jobben til et vaskepersonell ;)). Det knebler dog ikke min mulighet til å føre ytringer for ting. All den tid du til enhver tid svarer på noe helt annet enn det som skrives, så ser jeg ingen grunn til å fortsette en endeløs diskusjon.

Ellers tror jeg de færreste tar seg nær av betegnelsen om "gamle hauger" (anførselstegn er en fin ting). Selv kjører jeg både "gamle hauger" og nytt skvip uten sjel selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15.1.2018 at 22.51, Ron Jeremy skrev:

Ser X2 kommer med preface girskifter fra 2 serie at og grand tourer. Rart når sistnevnte kommer i mars med en lang mer anstendig (elektronisk) og elegant løsning..? Er det en ting som trekker ned er det slikt man bruker ofte og som samtidig er et blikkfang i kupeen. LCI girskifteren på E60 fra 2007 er betydelig mer elegant og sofistikert en X2 2018 model.

Ser ut som X2 har den "nye" girspaken(?)
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ahj skrev:

Begge gjør seg i bilen, nye girspaken er langt bedre enn den gamle. 

Det var nok tilsiktet at X2 har det "gamle" F-serie M-sportsrattet, mens øvrige BMWer (da G-serier) har det nye M-sportsrattet med skinntrukket airbag. Årsaken ligger nok i det awt beskriver, at X2 er en F-serie og følgelig får dertilhørende ratt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Saltkjelen skrev:

Det var nok tilsiktet at X2 har det "gamle" F-serie M-sportsrattet, mens øvrige BMWer (da G-serier) har det nye M-sportsrattet med skinntrukket airbag. Årsaken ligger nok i det awt beskriver, at X2 er en F-serie og følgelig får dertilhørende ratt. :)

Helt riktig :) 

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro de ikke har tatt seg bryderiet med å lage en ny bakskjerm (det kunne de også strengt tatt sluppet om de brukte "bensinlokket" til ladepeluggen). Skulle heller ønske at BMW hadde ladeluke på motsatt side av "fossil-lokket", for plasseringen på forskjermen er mildt sagt lite pen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...