Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Interiøret i den nye X7en: Det ser fint ut, men gud så kjedelig at man ikke tør å skille modellene nevneverdig fra hverandre. Det har vært en lukket visning av X7 "over there", og de som har sett modellen sier at X7 (innvendig) kun er en X5 med tre seterader. Kjempespennende.. 🙄

BMW%20X7%208.jpg?w=1877&h=746&fit=clip&c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget lekkert, dette interiøret er slik det skal være i en såpass flott bil. Det at dette er likt de andre modellene synes ikke jeg er negativt, samme gjør Mercedes, Audi, Volvo, Porsche og resten av gjengen. Det at X7 i grove trekk blir en lang X5 med tre seterader har jeg mistenkt lenge dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat og kikket på den filmen.

Ikke helt overbevist ang. G05, synes den ser litt døll og kjønnsløs ut. Liker bedre designet på F15, men til gjengjeld mener jeg at jeg skrev noenlunde det samme vedr. F15 og e70. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spent på G20 og 21, dette ser virkelig lovende ut. Bare håper på at de hever den 2 hakk innvendig! Jeg ser også Michelin-dekk på bildene, de leverer per i dag ikke RFT dekk til F3x, så kanskje en nyhet på den fronten også? Jeg liker også løsningen på Hofmeister-kinken, linjene og formene rundt C-stolpe og koffertlokk - den ser noe mer coupé-aktig ut, noe i retning F36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW i3/i3S med 120ah batteri. Ikke spesielt mye lenger rekkevidde enn 94ah, men oppgraderingen innebærer litt annet snacks også. Vanlig i3 får nå skjermbreddere slik i3S har, nye hovedlys med fjernlysassistent og "cornering lights" og litt annet småtteri. :)

2019-BMW-i3-120Ah-25-830x553.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2018 den 16.24, icodden skrev:

BMW G20

Dette ser jo lovende ut :) Godt å se de har fått dratt panseret helt ned til nyrene og ikke avslutter med en bein strek som på F30. Irriterer meg grenseløst den der. 

Finurlig løsning på knekken på C-stolpen. jeg likte den. Er ikke helt imot de nyrene som har blitt bunnet sammen heller. Fin oppgradering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

BMW i3/i3S med 120ah batteri. Ikke spesielt mye lenger rekkevidde enn 94ah, men oppgraderingen innebærer litt annet snacks også. Vanlig i3 får nå skjermbreddere slik i3S har, nye hovedlys med fjernlysassistent og "cornering lights" og litt annet småtteri. :)

2019-BMW-i3-120Ah-25-830x553.jpg

Protonic blue er også droppet. Rekkevidden er ca 30% lenger, men nå får de kunstige høye prisen på 94Ah versjonen seg en trøkk, på tide! Skal se hvordan mini’en blir, samt Den elektriske G20. Men savner i3 såvidt mye at jeg tror det blir denne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...