Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig i at det er mest fornuftig å vente til vi ser bilen live før vi feller en dom. Jeg synes forøvrig heller ikke at sideprofilen minner om C-klasse. Det er mer bildet som snyter litt pga. lyssettingen tror jeg. BMW'en har f.eks en tydelig midtlinje som MB'en mangler. Normalt vil en slik linje være temmelig markant og brukes for å visuelt få bilen til å virke lavere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den nye treserien ser lovende ut. Hvis den blir litt større enn forrige treserie og med høyere opplevd kvalitet på interiøret så begynner den å bli et alternativ til femserien for min del. En G20 med stor motor i stedet for en 520 G30?

Jeg er glad for at det er to separate skjermer i dashbordet. Liker ikke det Mercedes gjør med én diger skjerm. Jeg liker at det ligner litt på et gammeldags dashbord. Ser ikke helt behovet for at skjermene skal henge sammen. Det jeg ikke liker er vippebrytere for temperaturjustering, dette er et tilbakeskritt i brukervennlighet, akkurat som de analoge blinklyshendlene er det.

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at nye 3-serien likner på noen andre biler, annet enn litt Lexus bak. Men så ha Lexus fulgt etter BMW i over 20 år nå, så det er ikke rart. Jeg synes nye 3-serien var såpass spennede at jeg nesten vil se den live før jeg handler noe annet (G30 f eks). Mye takket være interiøret som har fått ett enormt løft. Skjermen sitter nede i dashbordet og løsningen med klimadisplayet mellom luft dysene likte jeg veldig godt. 

Jeg er veldig spent på motoralternativene, de normale diesel og bensin utgavene byr nok ikke på de store forskjellene. Der blir der to liters firere og tre liters seksere. Spent på hybrid utgaven, om den får sekser slik nye X5en får. Samt om de kommer med en helelektrisk utgave, ryktene skal nok ha det til dette. Tipper M3en kommer med firehjulstrekk 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Fredrik skrev:

Jeg er helt enig i at det er mest fornuftig å vente til vi ser bilen live før vi feller en dom. Jeg synes forøvrig heller ikke at sideprofilen minner om C-klasse. Det er mer bildet som snyter litt pga. lyssettingen tror jeg. BMW'en har f.eks en tydelig midtlinje som MB'en mangler. Normalt vil en slik linje være temmelig markant og brukes for å visuelt få bilen til å virke lavere... :)

For meg er det i hovedsak linja fra bakre takstolpe og ned via bagasjelokk og støtfanger som minner om C klasse. 

Enig i at en bør vente til man har sett bilen "live" før man feller en dom..

Uansett design, så får en bare håpe at bilen er den perfekte blandingen mellom sport og comfort, som 3-serie alltid har vært kjent for 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ogee1 skrev:

Ser bedre og bedre ut, synes jeg.

Jeg også. 
Her er film over M-Performance-delene til denne :) 
Synes kanskje den sorte grillen på denne M-Performance ble for voldsom og det greine på sidedøra har jeg ikke klart å plassert enda... Men jeg kan vel gi en bedre personlig mening etterhvert :)  Felgene var skamrå, ga meg litt 666M-feeling.

PS! På slutten kommer det opp 4 linker til andre videoer av den nye 3-serien, verdt en titt :) 

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...