Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Endelig en nyere V8 fra BMW som høres litt potent ut.

Jeg synes BMW virkelig har fått til grom lyd i nye X5, både i sekseren og V8ern. Men jeg synes nå at M550i også har ganske bra lyd

2 timer siden, *MrB* skrev:

Synes heller ikke G20 og G30 er noen oppgradering fra forgjengerne.  

Men det synes ikke jeg er en dårlig ting, da F30 og F10 er vanvittig pene biler som absolutt ikke ser gamle ut. BMW er redd for å skremme F30 og F10 kunder bort med radikale design endringer, derfor så fortsetter de i samme spor. Never change a winning team. Mercedes har dritt seg litt ut der med nye E-klassen. Om den er aldri så fin å se på for oss BMW entusiaster så rømmer de tradisjonelle E klasse kundene modellen. Enten til andre MB modeller eller til nettopp G30, som selger nesten dobbelt så mange biler globalt.

De som har problemer med BMW nye design anbefales å prøve ut Mercedes, Jaguar eller Volvo. Så kommer dere nok raskt tilbake igjen. Bare vent å lei man blir av alle de tungvinte løsningene til MB, eller når du oppdager at interiørfinnishen i Jaguaren er på nivå med Dacia. Eller når du oppdager at Volvoen rett og slett ikke takler svinger og at Automaten er like responsiv som de gamle firetrinns automatene i E28 520i...Jeg lærte av mine feil jeg også en gang. Da jeg skulle bytte ut E39en min, så droppa jeg E60 da jeg egentelig aldri likte modellen og designet (det har vokst på meg i ettertid). Kjøpte Audi A6 C6 (2005-2011) da jeg synes den så mye bedre ut enn E60. Da hadde jeg en veldig fin bil å se på (og som sto mye på verksted. Men det hadde vel blitt ståa med en E60 også når jeg tenker meg om). Men selv om den var lekker å se på så mangler den alt jeg satte pris på i en bil. Alt det jeg manglet og savnet hadde BMW, bortsett fra designet. Så når jeg kom meg over i en E90 325d etter en stund som Audiot så var det som å komme hjem. Siden har jeg holdt meg til BMW. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ønsket meg noe mer av interiøret på G30, litt mer i rettning nye E klassen eller nye X5. Men bilen leverer så bra på alt annet at det er noe jeg kan leve med 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, papertiger skrev:

 

Er ikke en direkte fæl plass å oppholde seg dette her heller, Luxury line interiør med matt treverk og aluminium ála Volvo. Måtte hatt sort taktrekk da :D 

Så bra ut dette å :) Men sort taktrekk ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flere seriøse rykter kommer til overflaten ang neste generasjon M3. Viktigst for mange er at det er ganske sikkert at denne kommer med mulighet for manuell. Videre så er det nesten sikkert at bilen vil få M xDrive 👍

https://www.bmwblog.com/2018/11/12/exclusive-g80-bmw-m3-to-be-rwd-and-m-xdrive-will-keep-manual/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...