Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Remote control parking - Etterhvert som dette blir intergrert i flere nyere modeller, så kommer garantert parkeringsplasser til å bli enda mindre enn i dag ettersom du ikke lenger trenger å gå ut av bilen etter at den har blitt parkert. Noe som selvsagt blir absolutt fantastisk for de av oss som kjører eldre biler uten dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene svirrer stadig rundt om en kommende M7 basert på neste 7-serie. BMW har jo selv tidligere sagt at Alpina tar seg av den oppgaven med deres B7, men alt kan jo forandre seg i bilverdenen og en M7 hadde vært veldig rått. V12er med 630 hester og 900 nm, ett beist av en bil :P

post-47692-0-65034300-1430423059_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis neste 5-serie blir noe i nærheten av denne så kan jeg med sikkerhet si at dette er min neste bil :) Liker at de legger om designet til å være litt mer aggressiv ala 4-serie :)

attachicon.gifimage.jpg

Uff. Synes den ligner en forstørret F30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser bra ut, liker profilen og bilen ser ut til å ha ryddig linjer. Det der kromgreiene kunne de spart seg for men det er vel nødvendig for å trekkes Amerikanske og kinesiske kunder ;)

Vel det er tydelig at Kina er et satsingsområde i fremtiden...

Faktisk så er Europa det markedet BMW selger desidert flest biler i, med 913 000 stk i 2014. Tyskland er det største enkeltmarkedet med 273 000 biler, til sammenlikning så selger BMW 455 000 biler i Kina. Hvor mye større er ikke Kina enn Tyskland? :P

BMW har selv sagt at de lager biler for Europa, og da primært hjemmemarkedet Tyskland. Men det er klart at BMW vil at bilen skal falle i smak i alle markeder så da må man gi og ta litt, ellers så må jeg si at jeg sliter med å se hva som er så "Kina orintert" med G11

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Kina er et _satsingsområde_ (som tross alt var det jeg sa) er jo hevet over enhver tvil. 

 

Jeg synes lite om de falske luftehullene i skjermene (liker det heller ikke på 4 serie), samt kromlista som fortsetter fra denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftehullene i forskjermen er faktisk ikke falske, ei heller på F15/F16, F32/F33/F36 og så videre.

 

Når det gjelder bilen synes jeg den ser bra ut i profil. Jeg håper M-sport blir litt mer vellykket enn den ble for F01/F02. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm. Var GT jeg tenkte på, men da gjelder det nok den også. Synes fortsatt ikke det er noe pent :) Og jeg tviler vel egentlig litt på behovet for å lufte ut hjulhus på en gatebil, men mulig de hentere noe på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...