Gå til innhold

Min 2009 Z4 35i ESS, nå MB CLS AMG


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Da er omsider Z4en solgt. Det har vært en meget merkelig salgsprosess, med over 25 konkrete henvendelser, den ble også solgt en gang tidligere i sommer, men problemer på hjemmebane gjorde at han kansellert kontrakten :(

En eldre herremann kjøpte bilen og bilen ble "nullstilt" med originale fjærer og felger. Navigasjon ble også ettermontert.

Har faktisk kjøpt ny bil også. Hadde lenge lyst på først M6, så E92 M3. Men kom over ett knallkjøp på en helt annen bil. Jeg må skuffe dere, det ble ikke BMW denne gangen. Jeg har for første gang blitt Mercedes eier :?

Så om noen skal ha 20" M3 felger, så har jeg noen overfine liggende :mrgreen:

PS! Har fremdeles E46 316 "Alpina", så vil fortsatt følge med på forumet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen dum sak! Sleng ut et bilde av den her? :)

Jeg overtar ikke bilen før om en uke. Så har ingen bilder, har ikke selv sett bilen live enda. Men skal være über strøken. 2006 mod, kun gått 57000km, en eier, ikke vinterkjørt, ikke røyk, alle servicer på Mercedes osv. Den er dessverre sølv met, men kunne ikke velge når den ellers skal være som ny :mrgreen: Interiøret er heldigvis sort med pianolakk :mrgreen:

Gleder meg noe helt galt til å hente den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, ble en CLS 55 AMG :)

Med sjeldent gode minner fra min "oppskremte" CLS 320 CDI med full AMG-optikk fra noen år tilbake så skjønner jeg valget ditt meget godt. CLS 55 AMG er helrått :)

Du har hatt en CLS ja:) Hvordan var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke spesielt glad i MB, men CLS er meget fine biler! Er vel litt forskjell fra Z4 til CLS? :P

Samme her, men har sansen for AMG modellene deres :D Ja, litt forskjell. Etter 3stk Z4 på rad, var det på tide med noe nytt :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt den nye CLS 500 shooting brake en god del, og jeg synes den er ganske så frisk. Dette blir vel noe av det samme kan jeg tenke meg, men da naturligvis med enda litt mer punch ;)

500 Shooting brake må være skikkelig tøft. Er ikke det BiTurbo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...