Gå til innhold

BMWPower`s biler og garasjebygging


 Share

Anbefalte innlegg

Nice, gutten...

Hilsen Farfar ;)

Thanks... Tid komme du innom då? :wink: Tenker at jeg må komme ut å se på E28`n også, men tiden strekker liksom ikke heeelt til for tiden :?

Er offshore nå, så er ikke hjemme før 27 sept... Tenkte endel på å kjøre innom å kikke, men har holdt på med 28en om kveldene nå som madammen har vært på sjøen...

Men du skulle jo laget til knevegger = bedre plass oppe. (ikke bry deg om hva naboene sier/liker, bare å bygge ;) )

Men vi treffes gjerne litt oftere fra oktober av, nå som vi skal ha samme arbeidssted... ;)

Men gleder meg til å se garasjen ferdig, blir i en litt annen klasse enn min ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, gutten...

Hilsen Farfar ;)

Thanks... Tid komme du innom då? :wink: Tenker at jeg må komme ut å se på E28`n også, men tiden strekker liksom ikke heeelt til for tiden :?

Er offshore nå, så er ikke hjemme før 27 sept... Tenkte endel på å kjøre innom å kikke, men har holdt på med 28en om kveldene nå som madammen har vært på sjøen...

Men du skulle jo laget til knevegger = bedre plass oppe. (ikke bry deg om hva naboene sier/liker, bare å bygge ;) )

Men vi treffes gjerne litt oftere fra oktober av, nå som vi skal ha samme arbeidssted... ;)

Men gleder meg til å se garasjen ferdig, blir i en litt annen klasse enn min ja ;)

Fikk ikke lov av kommunen å bygge det, ellers ville eg jo såklart vurdert det ;)

Ang standard så blir min garasje brukt på en annen måte enn din, mindre mekking og mer polering ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike meg for en fremgang da!!! Helt rått!!!

Tror du gjorde lurt i å lage bodplass over løftebukken slik jeg har gjort ja. Ble noen kvadrat plass der og ;)

Veldig fornøyd med den løsningen der ja :)

Godt eg har vært noen timar på befaring hos deg for input te gode ideer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...