Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Aha! så svart ut på bildene, men daså :P Utrolig flott bil og farge ja! Ikke så mange som har Estoril blå heller, så du er heldig! Ja BBS deler er skamdyrt! :P

Men du vil ha gt vingen på den altså? Hvor lang tid har du brukt på bilen hittil da?

GT vingen skal på. Hadde borra hull og alt før lakkering så ingen vei tilbake =p

Begynte i påsken i 2011, men har ikke drevet kontinuerlig da jeg har jobbet relativt mye fra august til og med april :P

Fikk på vingen istad. Har noen teaser bilder, men skal få til noen ordentlige ila morgendagen.

_MG_4498.jpg

_MG_4501.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer folks :)

Har kun tatt noen iphone bilder foreløpig av den da jeg var ute istad.

Jeg sliter med at den ikke går som den skal.

Mistenker at dysene er synderen, men veit jo ikke det 100% sikkert da. Skrudde av innsuget istad og sjekket tilstand på vakuumslanger osv. Jeg har fjernet luftpumpe og satt på block off plate under manifolden til denne. Kullfilter er og fjernet men er det noe av dette som skal ha noe å si ? Problemet nå er at den får for lite bensin, altså den går lean iflg bredbåndslambda. Merker og dette veeeldig godt ved moderat akselerasjon da den går og sperrer. Har verdier som er ned mot 14,7 fra tid til annen men plutselig hopper den ut igjen. Det hjalp delvis å fylle på dyserens på tanken men den blir ikke helt 100. Har også hatt ut alle dysene og blåst gjennom de med trykkluft, men når vi fylte de med væske var det et par av de som slapp rett gjennom når vi koblet på 12v mens noen av de andre ikke slapp gjennom i det hele tatt før vi hadde blåst de motsatt vei. Vi gjorde dette et par ganger men når vi prøvde igjen noen av de som fungerte etter blåsing første gangen så var de like dårlige igjen. Kan det være at disse rett og slett er utslitte ?

Anyways. Her er noen bilder:

Capture1.thumb.JPG.6462228bcb66fbfef3f17f34dfae4b85.JPG

Capture2.thumb.JPG.dc2e958abe61db9bf74bf53fc5a9e77a.JPG

Capture3.thumb.JPG.bb8c46b0fa57a3cc9df41340a8222334.JPG

Endret av HalvorK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg har funnet feilen min. Ene eksosrører mellom manifold og lambda er tvers av, som igjen gjør at lambdaen blir lurt og bilen får feil blanding. Man ser ikke så godt at eksosen er av fordi det er bak et varmeskjold. Dette er cat-delen av eksosen og den er relativt sliten fra før (dunka mye nedi osv opp gjennom årene etc) så kjøpte hele cat delen ny, pluss milltek catback anlegg. Så får vi håpe det blir godlyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...