Gå til innhold

Hva har slanket lommeboka di i dag?


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

nye deler til 7serien

2 Styk 34211165257U Bremseskive, bag, 300X12MM

1 Styk 34211157046U Fjeder til caliper(1 STYK)

1 Styk 34416761294U Hånd Br. bakker (sæt m/4)

1 Styk 34410304724U Qvicksæt (0621)

1 Styk 061019 Tårnstiver, E32, for, rød, 730i/735i

1 Styk KB1113585 Sportsrati(750i)

2 Styk 34211158266U Sæt m/4 Bremseklodser, bag

2 Styk PFF531024 Krængstab.Bøs., for 24mm (1st)

2 Styk PFR550415 Krængstab.Bøs. bag 15mm (1st)

1 styk varmeregister

nå har jeg brukt 50 tusen på 7serien men er faen vert ver krone bedre bil har jeg ikke kjørt i enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47k på en vare bil 10 dager siden, og 35k på ledpære og spotter til hele leiligheten 1 time siden.. 300k til sammen siden starten av oppussing slutten av juni. 150k av summen var til badet. blir gal snart!!!!

Godt å høre at noen satser og investerer i belysning med lavt forbruk, til tross for at mange fortsatt syns det er for dyrt selger vi LED-spotter nesten overalt om dagen.

Og NEI, til dere som tror det er stor profitt på LED-spotter for elektroinstallatører kan jeg røpe at inn-prisen er høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47k på en vare bil 10 dager siden, og 35k på ledpære og spotter til hele leiligheten 1 time siden.. 300k til sammen siden starten av oppussing slutten av juni. 150k av summen var til badet. blir gal snart!!!!

Godt å høre at noen satser og investerer i belysning med lavt forbruk, til tross for at mange fortsatt syns det er for dyrt selger vi LED-spotter nesten overalt om dagen.

Og NEI, til dere som tror det er stor profitt på LED-spotter for elektroinstallatører kan jeg røpe at inn-prisen er høy.

Det var en bombe,at det kommer fra en som jobber med dette..Er delte meninger om LED-spotter. :applause:

Ble brød å melk i dag også.Syns brød blir bare dyrere å dyrere :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47k på en vare bil 10 dager siden, og 35k på ledpære og spotter til hele leiligheten 1 time siden.. 300k til sammen siden starten av oppussing slutten av juni. 150k av summen var til badet. blir gal snart!!!!

Godt å høre at noen satser og investerer i belysning med lavt forbruk, til tross for at mange fortsatt syns det er for dyrt selger vi LED-spotter nesten overalt om dagen.

Og NEI, til dere som tror det er stor profitt på LED-spotter for elektroinstallatører kan jeg røpe at inn-prisen er høy.

Skulle kanskje ha nevnt at kjøpte dette via en kamerat som er elektriker og jeg fikk over 10k i avslag :) Imorgen skal vi tilbake og kjøpe termostart og dimmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...