Gå til innhold

Eystein's E30 og E36 - RC090 er ferdig!!


Eystein Ose
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte faktisk at jeg skulle skrive at du måtte fjerne de klistremerkene nå! :lol::applause:

Hva er planen videre da? Bare holde den slik den er, eller få på noen feite 3-deltfelger å senke den, osv? :P

Hehe, var faktisk over 14 klistermerker tilsammen på denne! Har bare fjernet de på bagasjeluken da. Men alle skal bort:)

drømmen er jo coilovers å noen feite felger. Men økonomien er jo ikke helt på topp nå som jeg går skole.

Blir også prioritert å ta alt av rust, å få bilen godkjent først :)

Har planer om å bygge et lite anlegg også, men må nesten ta alt litt på sikt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker planene, ser ut som du har fått deg et bra utgangspunkt :-D stå på !!

Takktakk ;)

Fin bil du har skaffa deg! :) Husker jeg sikla på denne før forrige eier kjøpte den!

Ang tåkelys så kan du jo bare kjøpe originale, å legge på lyktefilm :) Her får du ferdig utskjært film til tåkelysene, som er veldig lett å legge på: http://www.lamin-x.com

Takk for det :)

Har tenkt på lamin-x også, men har bare dyre orginale tåkelys på koed akkurat nå. Økonomien er ikke helt på topp, så blir endten å lete etter noen brukte, eller finne noen uorginale :) Så skrik ut om noen har!

Ble også informert av forrige eiger om at dekkene som står på nå, er samme dekkene som bilen rullet ut av fabrikken med i 1990! Å de er forsatt lovlige mtp spordybde :D

Forresten! Noen som vet om det er lagt opp ledninger til tåkelys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bil Eystein. :)

Ser ut som et bra eksemplar dette! Er ikke så stor fan av sedan, men en som ser så strøken ut som denne kunne jeg ha tenkt meg selv.

Takker :D

Lika best coupe sjølv, men når jeg fann denne måtte jeg bare slå til.

Virker som et veldig bra eksemplar ja, skal ut med golvteppe i morgen. Så da gjenstår det å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner de ikke på gs jeg? :o

Da har vi tatt ut gulvteppet, å jeg ble positivt overraska!

IMG_0200.jpg

IMG_0201.jpg

IMG_0202.jpg

De to hullene som var der, var jeg klarover fra før :) Fant også ut at det er uorginale høgtalere fremme.

Ellers ser det også veldig bra ut

IMG_0203.jpg

Fann også noe under setet fra da bilen gikk i England.

IMG_0204.jpg

Imorgen skal jeg legge opp kabler til anlegg, sveise rust å begynde å montere gulvteppe å sann igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bil Eystein. :)

Ser ut som et bra eksemplar dette! Er ikke så stor fan av sedan, men en som ser så strøken ut som denne kunne jeg ha tenkt meg selv.

Takker :D

Lika best coupe sjølv, men når jeg fann denne måtte jeg bare slå til.

Virker som et veldig bra eksemplar ja, skal ut med golvteppe i morgen. Så da gjenstår det å se :)

Finfint :) Må oppdatere meg på hva som skjer! Blir nokk rå denne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Eystein Ose changed the title to Eystein's E30 og E36 - RC090 er ferdig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...