Gå til innhold

MagnusHN's, BMW E46 330i | Sneak peek


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med kul bil..! :)

Kjøpte du denne av han som importerte i Bergen? Han var ihvertfall på forumet her tidligere..

Når det er sagt, så syntes jeg å huske at den stod utenfor hos Jæger(bmw forhandleren her) i en ganske lang periode for noen år siden.. Vet du noe om det har vært noen problemer med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kul bil..! :)

Kjøpte du denne av han som importerte i Bergen? Han var ihvertfall på forumet her tidligere..

Når det er sagt, så syntes jeg å huske at den stod utenfor hos Jæger(bmw forhandleren her) i en ganske lang periode for noen år siden.. Vet du noe om det har vært noen problemer med den?

Takk for det!

Nei, handlet av en hyggelig kar i Trondheim. Problemet var en rar lyd i fra bakstillingen, så Jæger i Bergen trudde det var SMG kassen (noe det ikke var) så de byttet den og lyden var der fortsatt. Så trur jeg de byttet diffen og da var lyden borte. Så dette er rimelig nytt på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal selge felgene og investere i noen "komfortable" coilovers og sette over AC felgene og evt. kjøpe noe annet slag av felger visst de der Hamann felgene er så dyre. :D

Anyways, råkul bil sånn sett med et monster under panseret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..Høres bra ut :)

Liker igrunn ACS-felgene bedre enn Hamann, men de blir fort litt liten på E46... :?

Sant det ja, er vell 17" de? Syns du minst må ha 18" på E46. :)

________

Hva med og selge Hamann og AC felgene så handle noe CCW? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..Høres bra ut :)

Liker igrunn ACS-felgene bedre enn Hamann, men de blir fort litt liten på E46... :?

Sant det ja, er vell 17" de? Syns du minst må ha 18" på E46. :)

________

Hva med og selge Hamann og AC felgene så handle noe CCW? :mrgreen:

CCW er ikke dumt! Får i hvertfall råd hvis jeg selger begge settene! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke solgt nei! Hadde ikke hjerte til det :P Hmm, Første jeg skal gjøre er å polere den! :) Så setter jeg på hvite blinklys, bytter sprederne pga fukt, så fikse litt på stereoen. Mer senk kommer nok ikke før til våren igjen :) Da jeg har tenkt til å bruke bilen på vinteren! (Ikke mye vel og merke) hehe.

BRA! de hjula er så rå :) ble en tanke små på e46'n vell?

Grei vinterbil å sladde litt med detta da :lol:

Blir gøy å se detailerjobben din, du er ganske nøye du å :applause:

edit: fikk svar på str spørmålet mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gratulerer med flott bil Magnus :) Hadde det vært manuell, så hadde jeg nesten gjort alvor av tanken på salg og bytte :P Men SMG kassene har det vært mye tull med, SMG2 på E46 M3 fikk de vel til, men mindre motorer har jeg skjønt det var tull med. Håper ikke det er noe problemer med denne da :) Titta på denne ofte på finn, skikkelig tøff!

Forresten, ser du vil ha oransje blinkers for å teste den stilen? Har komplett sett med baklykter, sideblink og foran :) Kommer fra min gamle sedan, og lyktene har vært på den bilen ca. 29000 km, så ikke noe skader :) Ser ikke bildene i tråden min nå pga bildeserveren her er nede, men hvis du er interessert, så kan jeg se om jeg finner bilder :)

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 47&start=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Spruddel! :) Foreløpig fungerer smg kassen overraskende bra, ganske artig å kjøre med! :) Så ikke noe å utsette på den enda. Dessuten er den byttet for noen år tilbake. Angående blinklysene kan jeg være interessert i blinklysene foran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...