Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Kanskje for å få takluke. (mtp. vekt hadde det kanskje vært lurt å evt. gjøre det etter ombygging ?)

Må si meg enig med resten her. Og som oppretter hadde jeg ikke vurdert det et sekund.

Kosejobb å bytte gulv og tak. Kommer fint til å behandle det mot rust. Verre med en skjøting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått lakkert motorrom, skal ha opp m5'en å se hvor mye jobb det blir å skjære ut gulvet, kanskje eventuelt selge interiøret å kjøpe ikke nedfellbart baksete.

Takluke er jeg usikker på om jeg skal ha enda, er jo smør på flesket når det allerede er AC i den..

Venter også på svar på søknaden om godkjenning, enda jeg har prata med dem å alt skal visst gå greit.:-)

98db33gytx2agwaj1xbl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lekkert det motorrommet ja! ;) fyr på med masse bilder og tekst på hvordan du fikser bagasjeromsgulvet! :)

Det skal jeg gjøre, har fri hele neste uke å, så må prøve å få gjort litt da!

føler jeg ligger ganske bra ann etter planene mine. begynte jo på onsdag som var..

Håper bare biltilsynet gir lyd fra seg snart, så jeg kan plukke på m5 :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å slipe karosseri nå :-)

var noe bulkete høyre bakskjerm, så måtte rette litt før jeg sparkla på nytt,

var så dårlig sparkel der ifra før, var helt mykt! ikkje braa!

Kanalene er også bulkete, så jeg må få den av bukken iløpet av hælja så jeg får tatt dem.

390gli1ds5yenvyvnu3b.jpg

il79n0p5f7iiacl8l27n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått godkjent ombygging, da blir det bare litt prøveskilt kjøring på lørdag, så begynner jeg å demontere m5 :-)

Har du vist m5'n til plombering også? men seriøst, rop ut om du skal kvitte deg med det armlenet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...