Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Synes de ble pent med den plata jeg, to kompiser hadde også hver sin originale E34 med slik refleks plate :)

Synes og det ble greit og uansett så er det jo 5 min så har jeg en clean look igjen. :)

Synes det er clean look med den plata også jeg, er jo originalt tilbehør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel da får det bli litt update igjen.Blir liksom aldri ferdig med denne,stadig noe som må fikses litt på men det er jo koselig.

Idag tenkte jeg at jeg ville besøke min lokale bilopphøgger her på sørlandet.Har lenge slitt med en dørbryter som lever sitt egent liv.Etter å ha tittet litt rundt stod der en e34 som hadde dette.Denne bilen var jo så ned snødd som det gikk an å bli ,så etter litt tråkking og måking,fikk jeg opp den ene døren.Denne bryteren som stod på bilen, så bra ut og tok denne av.

Fikk også tatt med meg et Bmw emblem som var mye bedre enn det som stod på min.

Var mye mer jeg ville hatt ,men får vente til snøen forsvinner litt mer.

Ikke noe Wow update dette her men som jeg har nevnt før så liker jeg også bilder og tekst på hva som skjer i andres tråder så jeg kommer til å prøve og bilde dokumentere alt som jeg gjør,kjøper eller skaffer.Med andre ord noen ganger litt spennende oppdateringer og andre heller litt kjedelige.

Når den verste kulden har gitt seg,skal jeg av med alt av dørtrekk og foreta en smøre service på det som er bevegelig inni der.

Noen bilder av dagens innkjøp:

Nyvasket og smurt dørbryter med hel pakning

246t8uug1zvdvpqv7x5v.jpg

Her komplett:

tmyz621uakipi2vx7qcf.jpg

Så tilslutt emblem som har et par små hakk men er helt:

edslwq58wjyr5gmtdgvd.jpg

yn6pdyhsjpvwzdg77xih.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...