Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, ahj skrev:

Damn. 0.91 er jo veldig bra :) Er det veldig rolig kjøring og hva har du fylt på tanken? 

Ja ,jeg er sjokka.:).

Dette er kjøring hit og dit ,litt lsngkjøring og konekjøring.

Rett sksl være rett ,jeg er veldig rolig på kjøringen med denne uten tvil .

Men om vinteren ,dæven salte da er det 1,5 til 1,7 :).

Jeg kjører 95 blyfri på denne .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On Tuesday, May 30, 2017 at 20.09, BjornarHS skrev:

Du er inne på noe der, noe av det som er irriterendes med å kjøre en "sportslig" bmw, er andre bmwer som absolutt skal presse seg forbi, eller ligge å presse bak :oops:

Så sant så sant.

Merker riktignok at det er og mye Audier som vil kappkjøre ,ja gennerelt mange .

Men de blir skuffa .:).

Men det hender jeg faller for fristelsen og da er det noen som blir lange i masken .

Hadde ett jag med en Audi a4 turbo 1 generasjon og han fliste jeg greit :).

Så ja ,jeg kan av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere begge. Får aldri fred. Haha. 

Mange Audier som vil kappe, men når jeg kjører Audier selv, så får jeg alltid fred. :) Riktignok ikke noe med S eller RS på bakluken. BMW førere er det mest de med store dieselseksere som vil måle krefter på tuningen sin. :P Beste er de 18-åringene som har svidd alle pengene på en Celica 2.0 og bodykit større enn bilen selv, som kun ser en gammel 5-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, sveigis skrev:

Ja ,jeg er sjokka.:).

Dette er kjøring hit og dit ,litt lsngkjøring og konekjøring.

Rett sksl være rett ,jeg er veldig rolig på kjøringen med denne uten tvil .

Men om vinteren ,dæven salte da er det 1,5 til 1,7 :).

Jeg kjører 95 blyfri på denne .

Har ikke helt det samme forbruket på E91, den ligger på 1.35 på mila til og fra jobb. Nå er det en del køkjøring. Men jeg fyller 98 på den. Så det kan bidra til et høyere forbruk :) 

Alltid noen skal kjøre omkamp, var en med en golf 1.6 som ville kjøre. Men slikt gidder jeg ikke. Da tar jeg heller turen på bane eller ned til Tyskland :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja,alltids noen som skal prøve seg .:).

Jeg sluttet mer eller mindre med hasardiøs kappkjøring i 2005 .Da dreit jeg meg virkelig ut .

Lå på tofelten på e18 ,tok igjen en grønn Peguiot 406.

Trodde det var kompisen min og han la seg selvsagt på jul .

Etter en stund med høy fart,kom blålysa på,6000 kr fattigere og 2 km fra å miste lappen ...

Aldri mer etter det ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Thundercoil skrev:

Enig med dere begge. Får aldri fred. Haha. 

Mange Audier som vil kappe, men når jeg kjører Audier selv, så får jeg alltid fred. :) Riktignok ikke noe med S eller RS på bakluken. BMW førere er det mest de med store dieselseksere som vil måle krefter på tuningen sin. :P Beste er de 18-åringene som har svidd alle pengene på en Celica 2.0 og bodykit større enn bilen selv, som kun ser en gammel 5-serie.

Du bør hvertfall ikke ha problemer med å ta det aller meste med den du har :)?

Har du testet den mot feks nyere Audier s/rs modeller ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye nytt. Ser nesten aldri noe spennende. Litt mer gamle RS6 og RS4, litt S3 og S5. Ene naboen har helt ny RS6, men hun bruker den bare til butikken. Kjører aldri fort eller fort opp i fart, så det er totalt meningsløst å eie den, annet enn for statusen. Hører ikke noe lyd fra den,  heller. Har aldri blitt frakjørt av en Audi (eller noe annet,i M5en,) men er jo litt biler på veiene som kan. Flere Range Rover-førere som tror de har superraske biler. Haha. Et par GT86er som har prøvd seg, men de klarte ikke ta originale 330en en gang (før presse) og en del sånne golf GTE og minier som har prøvd seg. Ellers er de fleste førere av motorsterke SUVer. Volvo, BMW, Cayenne, Q5 o.l. Til og med Mazdaene har blitt aggressive. 

Har forøvrig sett en video av en original E39 M5 dra fra en "ny"  S6 med V10 og 436hk. Da på et laaangt stykke vei og i veldig høy fart. :P Så de har fortsatt mye å stille opp med, selv om de er gamle og mange biler er mye raskere nå. Ser ikke bra ut på papiret, men de er enda gøy å ratte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye fin lesning igjen 😃 Jeg overså monteringa av eksosen 🤔 Den jobben så jo bra ut og fint med venner som er dyktige og kreative 😃 Blei veldig fint med to røra ut i stedet for denne ovale andeleppa 😂 Godt også å se at du har øye for detaljer (det visste jeg da 😉) og fikk på manglende klips 👍 Jeg også begynner å like mer og mer orginale e34. Det begynner å bli så vanlig med alle disse mtec og m-fangere og slike modda utgaver. Fint begge deler da 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2. juni 2017 at 9.24, Bimmerlorris skrev:

Her var det mye fin lesning igjen 😃 Jeg overså monteringa av eksosen 🤔 Den jobben så jo bra ut og fint med venner som er dyktige og kreative 😃 Blei veldig fint med to røra ut i stedet for denne ovale andeleppa 😂 Godt også å se at du har øye for detaljer (det visste jeg da 😉) og fikk på manglende klips 👍 Jeg også begynner å like mer og mer orginale e34. Det begynner å bli så vanlig med alle disse mtec og m-fangere og slike modda utgaver. Fint begge deler da 👍 

Takk for det Tore 😃.

Jobben med eksos ble veldig bra og glad enn har venner som kan hjelpe til med sånt drittarbeid.😀.

Og du nevner andeleppa, den var godt å få av ja og både lyd og utseende ble jo bedre .

Ja jeg har sverget til det originale utseende på denne men liker selvsagt M og div annet godt .

Igjen den skal ikke forandres på utseendemessig .

Eneste som lokker nå er faktisk få den akkurat som for 18 årsiden da jeg så den første gang, nemlig 8 og 10 x17 Borbet A med blank kant .

Da hadde lykken vært komplett ❤️❤️.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ut Idag etter familieselskap og så at der manglet noe :

image.thumb.jpg.217efa7651ee17f940337c299f7394be.jpg

Fader altså , mistet skiltet .

Og det var dritt .

Frister ikke med nytt nummer da dette nummeret tilhører bilen , og noe nytt nummer hadde ikke passet .

Så leteaksjon startet og pinadø lå skiltet etter en fartsdump .

Puhhhhh!!!

Samtidig hadde jeg jo denne liggende :

image.thumb.jpg.fa3c81bc488d59cd27796c89ffea4195.jpg

Og denne måtte jo testes :

image.thumb.jpg.8ef03b6225b66428cb55ff25f528b676.jpg

Men denne likte jeg ikke på bilen .

Ble altfor mørkt og kjedelig på den syns jeg .

Men skal ha på originallyktene bak og teste med de , mulig det ser bedre ut.

Uansett havnet den jeg liker best på igjen:

image.thumb.jpg.81c80ba29b5a434e3dd606303d626892.jpg

Igjen , Gud å godt å ha eksos med dobbelt utløp .

Ser det på bildene nå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, DanielStance skrev:

Du gjorde et riktig valg :) Rød skiltplate ser mye finere ut, spessielt på denne bilen :)

Hjelper mye på utseendet. Gjorde det på gamlebilen min også :)

ja føler og at valget var riktig her 😃.

Bakenden kommer mye bedre frem med denne .

 

12 timer siden, oledra skrev:

Luksusproblem  :)

Heldig som har begge å velge i.

Liker også best den røde skiltplata.

Enig med at den røde passer bedre ja .😀

Luksusproblem 😃, 

Kommer en E34 til snart og mulig den passer på den .

Jeg vet at på en hvit bil med shadowline lister , hadde blitt fint.

Men på denne passet det ikke .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...