Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det er fint å ha en E34 som bare er å vri om nøkkelen på. På mange måter er det slik i mitt tilfelle også. Skal bare få pussa vekk rusta bak bensintanken og få på lufterøra, så er det egentlig bare tut og kjør 😃

Men du har jo fått fylt "mekkevakuumet" ved å få holde på med touringen 😉 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, sveigis skrev:

roblemet hvis enn kan kalle det det, er at der er ikke noe å gjøre på den .

Og det er jo deilig å ha en gammel e34 enn slipper det .

Hehe, dette tror jeg ikke helt på. Folk som oss som steller og styrer med bilene våre finner alltids noe å fikse/forbedre:-) Men veldig ok ha å den følelsen, er da man begynner å se etter et nytt leketøy:-)

Endret av fxslin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fxslin skrev:

Hehe, dette tror jeg ikke helt på. Folk som oss som steller og styrer med bilene våre finner alltids noe å fikse/forbedre:-) Men veldig ha å den følelsen, er da man begynner å se etter et nytt leketøy:-)

Haha støtter deg her :).

Nå er det mer sånn ,tar når jeg gidder det mekanikk :).

Har jo en drøm om lakk i 2019 ,så sånt sett så er der jo masse småbulker men det tar jeg senere når den tid kommer :).

Før ,var der hele tiden noe som måtte fikses ,nå er det ikke sånn heldigvis.

Jo forresten,må fikse tanklekkasje og slanger på denne og .

Fant visst noe "alvorlig" likevel :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Ja det er fint å ha en E34 som bare er å vri om nøkkelen på. På mange måter er det slik i mitt tilfelle også. Skal bare få pussa vekk rusta bak bensintanken og få på lufterøra, så er det egentlig bare tut og kjør 😃

Men du har jo fått fylt "mekkevakuumet" ved å få holde på med touringen 😉 

 

Skal til på samme som du jeg og .:)

Ja på Tdsen får jeg fylt suget og det til de grader ,men den er gøy å skru på ,fy søren.

Og det er fordi alt er urørt og det blir sånn at når jeg knekker klips til den gråter jeg omtrent.

Alt er så urørt.

Og skal vise dere noe senere som garantert 5 % har inntakt på e34ene sine.:)

Jeg har aldri sett det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grei jobb å skru ned tanken. Håper det ikke er like mye stålmark bak tanken din :wink: Var heldigvis ikke masse hull på min, men masse som må pusses ned og behandles. 

Artig at Tds`n er så urørt da :-D Og jeg også er veldig spent på hva du har funnet som ikke er vanlig å ha intakt :wink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...