Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er ikke noe å lure på en gang. 163 hesterene selges kun i Norge og Belgia og BMW forandrer selvsagt ikke på noe som helst annet en softwaren på disse bilene, ville vært svært uøkonomisk av BMW å måtte produsere, holde delelager og garanti på en spesifik del til dette bittelille markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på temaet. Performance kittet til 520d, for dere som har prøvd det. Er det verdt pengene? 

Driver og tenker tanken, men klarer ikke å overtale meg selv om at det gir såpass mye at det er verdt ca 20.000 og styrer med tuning når bilen evt skal selges. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på temaet. Performance kittet til 520d, for dere som har prøvd det. Er det verdt pengene? 

Driver og tenker tanken, men klarer ikke å overtale meg selv om at det gir såpass mye at det er verdt ca 20.000 og styrer med tuning når bilen evt skal selges. 

 

For min del: verdt vær eneste kr!  Du for en totalt ny bil, spesielt om du har 163 hk versjon nå :)

Forbruket går ned, motoren går roligere, følesen at bilen er tung med gasspådrag forsvinner direkte. 

Du beholder alt av garanti , men 20K ?! Det var mye. Ga 15 600 ish

Går du et par sider bakover, ser du hvor stor forskjellen er på 184 hk.  Løp og kjøp sier nå jeg ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg signert kontrakt på "ny" bil! Gleder meg som en unge til og hente i månedsskiftet.

http://www.finn.no/63437179

Ja jeg vet den ikke har M-sport og aktivt understell, men den kamelen får jeg bar svelge. Det blir en stoooor oppgradering fra Ford Smax uansett og det beste av alt; xdrive. Aldri mer tunge bagger som må dras opp en bratt snøfull vei opp til hytta :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg signert kontrakt på "ny" bil! Gleder meg som en unge til og hente i månedsskiftet.

http://www.finn.no/63437179

Ja jeg vet den ikke har M-sport og aktivt understell, men den kamelen får jeg bar svelge. Det blir en stoooor oppgradering fra Ford Smax uansett og det beste av alt; xdrive. Aldri mer tunge bagger som må dras opp en bratt snøfull vei opp til hytta :) :)

 

Gratulerer så mye med ny bil :D Ser riktig så flott ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...