Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg monterte originale skvettlapper både foran og bak høsten 2015. Det tror jeg har vært en av de beste investeringene jeg har gjort på bilen. Fikk i forkant lakket opp kanalskjørter og bakfanger, de så ikke ut etter å ha blitt "sandblåst" av hjulene. Nå etter 30 000 km er kanalene fine og strøkene, bilen blir heller ikke så fort skitten langs sidene :) Anbefales!

image.jpg

image.jpg

Var disse fra GS?

Var det skruehull til alle hulla i skvettlappene og enkle å montere?

Endret av F 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg kjøpte dem på Bavaria, det var billigere for meg :) 

De var veldig greie å montere, det sitter noen propper rett på innsiden av hjulbuen. Disse må man fjerne, så er det å klipse skvettlappene på samt skru dem fast ifra undersiden om jeg husker riktig. Virker som om det er gjort klart for ettermontering av skettlapper, så det er noe man klarer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
11 minutter siden, neffets skrev:

Noen som har opplevd at ryggekamera ikke viser bilde,bare mørk blå skjerm? Linjer osv viser,men ikke selve bildet.

Skjedde første gang i går, men da kom bildet mens jeg rygga, men idag skjer ikke det. 2012 F11

Bare en tanke; brudd i videokabelen til bakluka, slik at ikke kamerabilder kommer frem? Viser kun tomt bilde med layover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29. desember 2016 at 20.02, neffets skrev:

Noen som har opplevd at ryggekamera ikke viser bilde,bare mørk blå skjerm? Linjer osv viser,men ikke selve bildet.

Skjedde første gang i går, men da kom bildet mens jeg rygga, men idag skjer ikke det. 2012 F11

Sjekk om det har irret på kameraet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mottatt brev fra BMW Norge om kampanje for skifting av EGR-kjøler på min 2015-modell 520d Touring xDrive. Bilen har B47-motoren og er produsert i slutten av november 2014. Utskiftingen dekkes av BMW og medfører ingen kostnader for bileier. Nevner det her i tilfelle noen har kjøpt brukt eller importert og dermed kanskje ikke får brev fra den norske importøren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hardtop skrev:

Flere enn meg som opplever at frontruta sprekker etter bruk av webasto? Rute nr 2 som ryker, denne gang etter 7-8 mndr. 

IMG_7169.JPG

Det er jo spesielt om det er webasto som er problemet. Som oftest er det feil montering av ruta. 

Men når du ser bildet så sprekker det jo mistenkelig mye akkurat over varmekanalene. Så kanskje ruta ikke tåler den varme luften direkte fra webasto? Det er jo ingen begrensninger på lufta fra webasto, så om det plutselig blir iskaldt på ruta så kan den jo absolutt sprekke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er det like baklykter på F10 2012mod og 2014mod?

Må ha ny indre venstre lykt pga sprekk, og har funnet en brukt fra en 2014mod.

Evt noen som selger indre venstre baklykt til 2012 F10?

IMG_0418.JPG

Endret av Rmoltu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Rmoltu skrev:

Hei.

Er det like baklykter på F10 2012mod og 2014mod?

Må ha ny indre venstre lykt pga sprekk, og har funnet en brukt fra en 2014mod.

Evt noen som selger indre venstre baklykt til 2012 F10?

2014 er faceliften, så de er ikke like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...