Gå til innhold

Julianv's 330ci Manuell ok, CSL+Felger neste


Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :cool:
Får vel ta å lage en liten tråd angående nye bilen min. Blir ikke akkurat noe prosjektbil, men litt stasj blir det vel med tiden :D

Litt info om bilen:
- 3liters sekser på 231hk og 300nm
- Sort sportsskinn
- Full-automatisk klima
- Xenon-lykter
- Sportsunderstell

Planen er å holde den tilnærmet original, og såklart gjennomført.
Kommer til å bli tatt MEGET godt tatt vare på, og skal veldig snart bli sendt til full understellsbehandling.
Ellers har jeg tenkt å dytte i et oppgradert anlegg, noe ala de "skjulte" settene fra en tysk side jeg ikke kommer på navnet på nå.
Blir også oppgradering til Dynavin D99 med Android.


Det eneste bildet jeg har rotet med til å ta er dette :lol:
617013_10151137929910874_102115994_o.jpg

Jeg lover at bilder kommer opp så snart jeg har fått tid til å ta de! Har fagprøve nå mandag så MYE lesing for tiden.
Skal på en photoshoot i Klostergarasjen førstkommende onsdag, så en kompis kan lage en "Vexel" av bilen min :cool:

Mvh Julian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det var lite respons her så får jeg vel oppdatere litt :mrgreen:

Fått på de "billige" felgene! Klarte ikke vente selvom jeg har fagprøve mandag og burde lest.. :lol:

2012-08-16192810.jpg

2012-08-16192834.jpg

Kan si jeg er MEGET fornøyd selvom jeg hadde planer om 19".

Verdi på felgene er skremmende 55.000kr :shock:

EDIT: Og JA felgene er sprell nye med helt nye dekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye :D ahh høres bra ut! du kommer ikke til å angre for å si det slik.

Nei, men betalte heldigvis ikke full-pris da ;)

Jaa, kunne ikke vært mer fornøyd! Koser meg gløgg ihjel hver gang jeg kjører den :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye :D ahh høres bra ut! du kommer ikke til å angre for å si det slik.

Nei, men betalte heldigvis ikke full-pris da ;)

Jaa, kunne ikke vært mer fornøyd! Koser meg gløgg ihjel hver gang jeg kjører den :mrgreen:

hehe slik det skal være når man har handlet ny bil det vel?

Gleder meg litt til å kjøre rundt med 6`er brumming selv jeg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vel et tåpelig spørsmål, så jeg er glad jeg har lov siden jeg ikke har hatt noe bmw :P men hva er forskjellen fra f.eks en 2,5 liters 6`er lyd? enda dypere lyd i denne?

18" felger du endte opp med å kjøpe eller?

Skrik ut linken til den tyske stereosiden da du finner den igjen da ;)

Anlegg har jeg aldri prioritert, men liker selvsagt å ha fin lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alltid lov å spørre! :D Nå har jeg kun prøvd E36 325(hakket eldre modell) og lyden er MYE dypere og mer brummete på lave turtall i 330'en, samt den nærmest skriker på høyt turtall! Men er uten tvil nydelig lyd i 2.5literen og! 2Literen syns jeg er meget lat og har ikke i nærheten av lyden som 2.5 og 3 literen har.

Jepp endte opp med 18", kun pga prisen og at det var ekte AC Schnitzer felger ;)

Skal gjøre det vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp endte opp med 18", kun pga prisen og at det var ekte AC Schnitzer felger ;)

aaahhhhh merkefreak!

Da har du misforstått totalt.. det er størrelsen som teller. Når dama di sier til deg at den ikke teller så er det bare løgn, og kun for at du ikke skal miste selvtilliten helt! :lol:

Merke har ikke noe å si, men stort skal det være og se bra ut! :mrgreen:

Nei nå er det på tide å finne senga skjønner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ny bil ! :) 330Cia er riktig så frekt!

Ikke at det er så nøye hvor mye du betalte for felgene, men for 55 laken hadde jeg hvertfall valgt noe annet. Vossen f.eks som kommer på bilen min til neste sommer!

Takk for det! :) Ja, flott motor med en riktig så samarbeidsvillig automatkasse!

Hehe, nei ser den! Hadde aldri tenkt på disse felgene før de sto foran meg og jeg merket at disse MÅTTE jeg ha!

Vossen har mye flott!

Jepp endte opp med 18", kun pga prisen og at det var ekte AC Schnitzer felger ;)

aaahhhhh merkefreak!

Da har du misforstått totalt.. det er størrelsen som teller. Når dama di sier til deg at den ikke teller så er det bare løgn, og kun for at du ikke skal miste selvtilliten helt! :lol:

Merke har ikke noe å si, men stort skal det være og se bra ut! :mrgreen:

Nei nå er det på tide å finne senga skjønner jeg...

Hehehe, ikke egentlig ;) Men alltid gøyt med noe ikke alle andre har, og til den prisen de egentlig selges for tror jeg ikke det er mange som har de! :D

Dessuten synes jeg 18" er et meget flott kompromiss mtp kjøreegenskaper og komfort! De ser uten tvil bedre ut i virkeligheten, bare så det er sagt :mrgreen:

Og siden dette er en 330 så vil jeg ikke ha den for lav og ubrukelig heller. Mye artigere å kunne kjøre litt på uten å være redd for ta nedi hele tiden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hælig bil, godt noen vet hvordan skikkelige BMWer skal være 8) E46 Coupe er ett design messig smykke, vet ikke hvordan BMW har fått det til med de har virkelig laget en lekker coupe ut av en ellers så sedate E46en. Har kun kjørt E46 330IX men morsom var den, masse bunndrag og gjevnt og helig skyv oppover i registeret :)

BMW lager desverre ikke slike biler lengre, når er det bare lite slagvolum, fire sylindre og tre turboer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Fredrik! Ja viktig med skikkelig Bmw-sekser :mrgreen: Helt enig, sedan ser ikke inærheten så flott ut som Coupe'en gjør. Var ikke tvil i om at jeg skulle spytte i 20.000 ekstra bare for å få Coupe 8) Og jeg tror jeg har gjort et rimelig godt kjøp, mtp at nesten alle andre på finn ligger til over 200.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...