Gå til innhold

Hold dere unna Drammen Autoinvest


JulianS
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri sagt at selger ikke skal både tåle og motta kritikk, men det er stor forskjell på hvordan man gir kritikken. Misforstår man en annonse som er langt fra den aktuelle annonsen får man ta det på sin egen kappe. Hyggelig å høre at du har skaffet meg en venn jeg ikke visste om og enda hyggeligere er det jo å høre at jeg, hvertfall tidligere, var saklig.. :mrgreen:

(PS: Du må gjerne sende meg konkrete eksempler på PM over all usakligheten så jeg har noe morsomt å lese i kveld. Jeg ser for øvrig frem til PM.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke en selger tåler og høre det, så for han bare la være og begynne som dasstørker i steden, faen så latterlig! så du mener altså en selger ikke skal tåle og høre kritikk fra kundene?

Hva er egentlig vitsen og provosere folk med det "morsomme" finninnslaget ditt? Kunne heller sendt han Fredrik en PM, så ikke folk misforstår her.

Du og han kameraten din Fredrik kommer med mye unødvendig sleng og fjas, dere var mere saklige personer før, men dere to har tatt helt av.

Hva i alle dager er det med deg :shock: Saltkjelen og jeg misforsto hverandre en smule innledningsvis, noe som raskt ble ryddet oppi på en måte iallfall jeg synes var saklig. Det humoristiske innslaget til Saltkjelen tror jeg ikke plaget noen og vil heller ikke betegnes som "sleng og fjas", noe du er oftere ute å farer med [-X Det om selgers oppførsel var riktig kan vi heller være uenige om, hva er vitsen med et diskusjonsforum hvis alle skal være enige :wink:

De siste innleggene dine derimot er definisjonen på usaklig tullprat og piss #-o Hilsen han Fredrik :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der er Fredrik 90 igang igjen med sin skinnhellighet.

Hva tjener du på å drive å rakke ned på samtlige medlemmer her som sier imot deg?

Ikke minst, jeg tror de smilyene dinE som vifter med fingeren begynner å bli temmelig lei og slitne nååå.. Hver gang... [-X[-X[-X[-X#-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dessverre være enig med Fredrik90 faktisk. RS-Heggem og Zhillen er flinke til å skape en diskusjon ut av intet..

Den smalt fra rett kjeft i grunn...

Okei, så her har vi skapt en diskusjon ut fra intet.. Så jeg skapte en diskusjon fra intet ved og ikke være enig med Fredik og Saltkjelen, noe som er fra det som omhandler hele situasjonen i dette innlegget... Okei, jeg skal ikke si mine meninger her inne jeg, det er jo ikke lov i det hele tatt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke en selger tåler og høre det, så for han bare la være og begynne som dasstørker i steden, faen så latterlig! så du mener altså en selger ikke skal tåle og høre kritikk fra kundene?

Hva er egentlig vitsen og provosere folk med det "morsomme" finninnslaget ditt? Kunne heller sendt han Fredrik en PM, så ikke folk misforstår her.

Du og han kameraten din Fredrik kommer med mye unødvendig sleng og fjas, dere var mere saklige personer før, men dere to har tatt helt av.

Hva i alle dager er det med deg :shock: Saltkjelen og jeg misforsto hverandre en smule innledningsvis, noe som raskt ble ryddet oppi på en måte iallfall jeg synes var saklig. Det humoristiske innslaget til Saltkjelen tror jeg ikke plaget noen og vil heller ikke betegnes som "sleng og fjas", noe du er oftere ute å farer med [-X Det om selgers oppførsel var riktig kan vi heller være uenige om, hva er vitsen med et diskusjonsforum hvis alle skal være enige :wink:

De siste innleggene dine derimot er definisjonen på usaklig tullprat og piss #-o Hilsen han Fredrik :wink:

Også kommer du, den "etterpåkloke" Fredrik90, har jeg i grunn nevnt deg her i det hele tatt?! Lurer på hvem som slenger med hue og både ræva jeg... [-X[-X[-X[-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så domt. Alle som sitter på bimmers ser da vel det at så fort noen sier imot Fredrik 90 så blåser han seg opp og går til angrep på vedkommende.

Synes dere oppfører dere som mini-diktatorer hele gjengen.

Ps wicky, angående hvem som er flink til å skape en diskusjon ut av intet så kan nok du bare holde kjeft. Du har jo vært utestengt ved flere anledninger fordi du er så tøff i trynet. Noen ganger er det faktisk best å bare la være å åpne kjeften.

Jeg har ikke noe med denne diskusjonen å gjøre, så jeg melder meg ut av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så domt. Alle som sitter på bimmers ser da vel det at så fort noen sier imot Fredrik 90 så blåser han seg opp og går til angrep på vedkommende.

Synes dere oppfører dere som mini-diktatorer hele gjengen.

Ps wicky, angående hvem som er flink til å skape en diskusjon ut av intet så kan nok du bare holde kjeft. Du har jo vært utestengt ved flere anledninger fordi du er så tøff i trynet. Noen ganger er det faktisk best å bare la være å åpne kjeften.

Jeg har ikke noe med denne diskusjonen å gjøre, så jeg melder meg ut av den.

WORD!!!

Jeg skal ikke åpne kjeften her noe mer hvertfall, blir jo tråkka på bare man er uenig om en ting, men uansett så har jeg ikke nevnt Fredik90 i denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooOOOoOOOOO har jeg vært utestengt`og ikke du? oi så kul jeg må være...alle rappere som blir bannet er jo kjendiser!!

Og ja, bannet en gang...ikke flere ganger..lære deg matte snart? :)

You're the Man Wicky, you're THE MAN!! Neste blir vel å påpeke skrive- og gramatikkfeil..

Rs out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda sjuern er solgt..Men jeg hentet den i helgen..Skulle på bryllup i sandvika, mens brodern skulle på bryllup i Lillehammer...S-klassen stod hos Bertel O Steen så da ringte jge forhander og spurte pent om å låne sjuern til s-klassen er leveringsklar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...