Gå til innhold

Hold dere unna Drammen Autoinvest


JulianS
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 years later...

Fem år senere har jeg vært innom og prøvekjørt. Hadde en grei opplevelse. Riktignok uinteressert selger. Og igjen er bilen beskrevet som "Meget velholdt" og "Nydelig bil" i annonsen, men: 

Fin langt i fra, men langt ifra fin, vil jeg si. Noterte meg at vinge på bakluke må omlakkeres pga rustbobler. Overflaterust i hjulbuer. Bulk og mange steinsprut i panser. Sprukket grill. MASSE vaskeriper etc. Altså vanlig godt brukt bril, ikke hverken meget velholdt eller nydelig.

Men men, nå er det kjøpstest, og så får jeg prøve å bestemme meg for hva jeg er villig til å gi, og håper at selger er villig til å la mine funn reflekteres i prisen. Kanskje 190' tenker jeg, før omreg og årsavgift. (FINN#98130265, om noen ble veldig nysgjerrige.)

Kan godt oppdatere her om det blir mer kontakt, synes det er veldig fin bruk av forumet med slik informasjon. Selv om denne tråden ble litt rotete i forskjelilge retninger tilbake i 2012, riktignok, hehe.

Edit:

Bilen solgt, så da blir det ikke mer kontakt. Fikk i hvert fall tekstmelding ved salg, så jeg fikk avbestilt timen hos NAF. Skulle gjerne visst hva den gikk for...fint utstyrt bil, men stygg å se til...

Endret av Dufniall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også meddele at Drammen Autoinvest ikke er å anbefale. 

Virkelig useriøse og prater bare tull. Sånn ca 10% av det de sa var faktisk sant.

Så har en mulighet til det, styr unna :)

 

Endret av Carlsius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...