Gå til innhold

Project E39: BMW 528i | S.48 nye bilder


Zymh
 Share

Anbefalte innlegg

Da var det rebuild av stereo i bilen!

kjøpte ny kasse, spiller, 4-channel forsterker og hau med strøm, RCA og høytalerkabler :)

(se første siden for info) :)

Dato: 09.08.12 - 11.08.12

102fg9m2r4ep2jgs7esn.jpg

doue5uo93rr5xev8qmqc.jpg

ox6isfnfiflweqxn8ikc.jpg

ub0hxyl1svequfsi0uhj.jpg

38m3gdcyqo8x2ctkbxtq.jpg

Crossover'n fra Alpine SPX-13PRO

zowwutzcq5mmlddazem1.jpg

k989pm5z1uuw4mgm9u3j.jpg

uxqh80b1h9afx221a5pz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bimmern min idag! som sagt har brukt veldig mye penger og tid på bil og stereo, fikk ikke bilder av clutchen siden jeg tok det på verksted (Gsbildeler i Skien). De sa den var knekt i 3 til 4 biter :(

Har prøvd å samle så mange bilder som mulig opp igjennom prosjektet.

Har fortsatt eksos å fikse og lakere bakluka med M-spoler jeg hadde kjøpt i feb/mars :)

Hva syntes dere, fra start til nå? kommenter gjerne :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-tech var stor forskjell utseende messing, virker mye mer sporty :)

Bagasjelokket vibrerer VELDIG når jeg skrur volume opp, samme med hattehylla og bensinlokket, har lagt en youtube video, se selv:

http://www.youtube.com/watch?v=bini_Jpsn_U&feature=plcp (dette er med den gamle spillern og ikke 4-channel)

Har ikke fått på noe secound skin / vibrasjondempende matter enda, blir snart!

Kikka på en BMW E39 som hadde DEPO lykter med Umnitza LED angel eyes ringer (ikke CCFL) så så heftig ut at jeg gikk for det :)

Men er usikker i fremtiden om det blir hella hovedlykter, får se når de DEPO lyktene begynner å fogge og oksidere XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, har gjort en del med bilen ja, noe final touch med shadowline lister, sota ruter og ordentlig eksos (supersprint eller lignende) :D

Høres ut som et kjempe rått prosjekt, ska prøve å følge med progressen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bestemte å lage en tråd om bimmern :)

Ja er kjempe fornøyd med de, ikke noe kast eller vibrasjoner eller lignende :)

Nå vurderer jeg å prøve plastdip på listene og kjøpe ny eksos for å få frem gromme rekkesekser lyden!

Bilder hadde vært heftig med din E38, bare ring/pm så møtes vi og mekker noe bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spacere til deg som gjør at du får framfelgene dine ut til kanten. E39 sluker felger foran.

Ellers ser den bra ut.

hmm, Har tenkt til å valse hjulbuene litt, noe å anbefale? syntes bak subber litt inniblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må valse bak ja, kanten der bygger altfor mye ut. Foran trenger du ikke gjøre noenting.

Hvis du bruker 235/35-18 bak (event. 225/35-18 bak og, men er endel strekk) og 225/35 foran, kan du ha 10mm spacer bak og 20mm foran, da får du fint stuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...