Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Gabz skrev:

Noen som har tips til LED-kit for interiør i E39 som er hvitt og sterkt? Monterte et fra eBay i dag som var for blått og svakt for min smak. Helst ikke så dyrt..

http://www.ebay.com/itm/20x-Error-Free-car-Interior-LED-bulbs-Package-Kit-for-97-03-BMW-5-Series-E39-M5-/371322770251?hash=item56748fd34b

 

Jeg har denne, er ganske fornøyd med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Gabz skrev:

Står at han ikke sender til Norge.. Sendte du melding til selger?

Står det ikke "may not send to"?

Står vertfall nederst i annonsen at han sender worldwide. Sendte ikke noe melding jeg vertfall, men dette var i fjor da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det :) Er bare skeptisk til eBay sånn sett, for de jeg bestilte kostet det samme og annonsen virket veldig lik, men de hadde hverken samme farge eller styrke som man forventet etter bildene. Så må liksom få varene først også se hvordan det blir. Og det kan bli dyrt i lengden.. Var vanskelig å få bilde av det, men mine ble slik som på bildet jeg tok her i stad:

DSC_0066.JPG


Ganske blå og egentlig svakere enn originalt. Så ikke akkurat optimalt :P Ble fort harrypreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Når gabz først spørte om det med interiør lys. Noen andre som har erfaringer og tips? 

Har e91 selv og jeg kjupte led pærer ifra eBay. De lyser egentlig ikke, det minnes vell egentlig mest om blåe telys 😨😅 og ikke bare lyser de lite og er blåe, men de har bare disco funksjon...  😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg betalte 825kr (€92) for MTEC 3 angel eyes til pre-LCI E6*. Prisen var inkludert frakt/levering på døren. Ingen andre omkostninger kom i tillegg. Må si meg meget fornøyd med bilens nye utseende! 

http://www.avaxo.de/led-corona-lichtringe/1er-reihe/85/mtec-v3.1-led-umruestsatz - Tysk mva. ble trukket fra ved bestilling.

LED til spredere er også bestilt, og LCI baklykter ligger klare i kjelleren og venter på at retrofit-moduler skal dukke opp på postkontoret. Gleder meg til alt er på plass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update fra meg. Installerte HB4-pærene på 80W som er anbefalt her og ble ganske skuffet. Fra utsiden av bilen lyser det som bare det, men fra førersetet lyser de mye mindre enn halogenpærene jeg hadde før. Veldig lite lys treffer veien i forhold til halogenpærene og så lenge det ikke er objekter i umiddelbar nærhet som lyses opp, så er det nesten som å kjøre med lysene avslått. Se bilde, så ser dere hvor mye pærene lyser sett utenfra. Det er ganske utrolig at det ikke er merkbart når jeg sitter i førersetet. Visst ser det bra ut utseendemessig, men jeg vil også se bra når jeg kjører. Krever installasjon av LED-pærer justering av lyktene? Jeg synes det i så fall virker merkelig da disse pærene har fire kraftige LED med en linse foran som sprer lyset og jeg ser ikke for meg at justering vil hjelpe når spredningen av lyset er så stor uansett. Hadde bilen inne til EU-kontroll hos BMW (Jæger Sentrum) i forrige uke, da med halogenpærene i, og lyshøyden/lyktejustering ble sjekket. Må jeg tilbake til halogen igjen for å se nok til å kunne kjøre i skumring med park og spredere? Innspill ønskes. :)

1477070510227.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tåkelys er jo heller ikke kjørelys på kveldstid ;)  .. hos meg er det omvendt, ser fra førersete at tåkelysene er på om kvelden. Det har også mye og si hvordan tåkelysene dine ser ut. Er glasset matt, fuktskadet og det vaset der, så har det stor innvirkning. 

Men ja er enig med det at det er forsåvidt for svakt, men poenget er bare at det ser mye nyere og bedre ut med hvitt og ikke "gule" halogen lys (min mening) som DRL. 

Itillegg så skal jo tåkelysene lyse mest til siden og ikke forover. 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...