Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Ja helt like som mine ae er det heller ikke :P men som jeg har skrevet over her så virker LED pærene mer blåaktig jo strekere de blir, så vist jeg skal matche helt med mine ae så må jeg sette i pære nr. 4. Den er kritt hvit, men ulempen der er jo da svakere lys.

Da har jeg bestilt et par med nr 4 :)

Tenker det går and å få dem til og lyse sterkere om man stiller opp spenningen litt :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt like som mine ae er det heller ikke :P men som jeg har skrevet over her så virker LED pærene mer blåaktig jo strekere de blir, så vist jeg skal matche helt med mine ae så må jeg sette i pære nr. 4. Den er kritt hvit, men ulempen der er jo da svakere lys.

Da har jeg bestilt et par med nr 4 :)

Tenker det går and å få dem til og lyse sterkere om man stiller opp spenningen litt :mrgreen:

Blir nok bra det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt like som mine ae er det heller ikke :P men som jeg har skrevet over her så virker LED pærene mer blåaktig jo strekere de blir, så vist jeg skal matche helt med mine ae så må jeg sette i pære nr. 4. Den er kritt hvit, men ulempen der er jo da svakere lys.

Da har jeg bestilt et par med nr 4 :)

Tenker det går and å få dem til og lyse sterkere om man stiller opp spenningen litt :mrgreen:

Blir nok bra det ;)

Ja, håper det! Håper de er hvitere en de andre jeg har :) Ble bare 160 kr totalt da, 12 av dem var donasjon til brannkorpset og politiet i NY :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det forresten å få plass til den ekstra motstanden man trenger pga CANbus inne i lykta når man har adaptive kjørelys? Ser for meg at den fort kommer i veien når lampene beveger seg. Noen som har testa?

Viktig info. til alle egentlig!! legges nå i første post.

CanBUS motstanden MÅ aldri plasserest på plastikk eller festes for eks. i frontfangeren, den smelter rett igjen om! det har jeg selv sett med mine to lyse blå. Den blir rett og slett glo varm.

Min løsning er at jeg har surret den inn i eksosbandasje fra biltema, tåler 800'C og den er helt super. Motsatanden har jeg da stripset i ledningsnette og den henger i fri luft og får kjøling via bremseluft kanalene i fangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge tråd, leter selv etter ledlys til grøft lysene, vet ikke hva som passer best til det settet jeg kjøpte hos gs. Fikk jo velge mellom rød, gul, blå, grønn og hvitt med blåskjær i. Valgte da hvitt med blåskjær, og ble meget fornøyd, noen som har peiling på hva som passer i grøftlysa til denne typen? Prøvde også å montere xenon i grøftlysa, men der sto di bare å blinka :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd eller sett disse?

http://alltronix.pl/pl/zarowki-led-mark ... e-25w.html

De påstår at totalt 25W styrke... kanskje tilsvarende 25W halogen kanskje?

Kan ikke du kjøpe disse og gi oss en rewiew? 8)

Eneste som kan være negativt er at der er 4 leds i hver, da kan man få ujevnt lys i ringene.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne motstanden folk snakker om? Har ikke hørt fra andre at de blir varme og smelter. Hmm

Har mine i lykta og har adaptive. Vurderer å fjerne de om de smelter som du nevner.

[ Bilde ]

Den motstanden jeg mener er den som ligger på s. 1. Det finnes flere motstander, men den eneste som fjærner feiln meldingen helt på min bil er den på 50ohm som tilsvarer 50w halogen pære. Den du har på bilde der vil ikke fungere på grøftelys pærer. Hadde slike 10w ae på min med en slik boks på og den blir ikke vsrm deg låg i lykten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...