Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Denne motstanden folk snakker om? Har ikke hørt fra andre at de blir varme og smelter. Hmm

Har mine i lykta og har adaptive. Vurderer å fjerne de om de smelter som du nevner.

[ Bilde ]

Den motstanden jeg mener er den som ligger på s. 1. Det finnes flere motstander, men den eneste som fjærner feiln meldingen helt på min bil er den på 50ohm som tilsvarer 50w halogen pære. Den du har på bilde der vil ikke fungere på grøftelys pærer. Hadde slike 10w ae på min med en slik boks på og den blir ikke vsrm deg låg i lykten :)

Javel. Så da er jeg trygg med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne motstanden folk snakker om? Har ikke hørt fra andre at de blir varme og smelter. Hmm

Har mine i lykta og har adaptive. Vurderer å fjerne de om de smelter som du nevner.

[ Bilde ]

Den motstanden jeg mener er den som ligger på s. 1. Det finnes flere motstander, men den eneste som fjærner feiln meldingen helt på min bil er den på 50ohm som tilsvarer 50w halogen pære. Den du har på bilde der vil ikke fungere på grøftelys pærer. Hadde slike 10w ae på min med en slik boks på og den blir ikke vsrm deg låg i lykten :)

Javel. Så da er jeg trygg med andre ord?

Kan desverre ikke garantere siden jeg ikke har prøvd de du har på bilde, da ville jeg prøvd og sette lys på og holde rundt boksen eller spørre selger om den blir veldig varm og om det er trygt og la den likke inni lykten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke garantere siden jeg ikke har prøvd de du har på bilde, da ville jeg prøvd og sette lys på og holde rundt boksen eller spørre selger om den blir veldig varm og om det er trygt og la den likke inni lykten.

Er 6 sider på er fora om folk som deler erfaringer. Ingen nevner at de blir for varme og smelter ;) nå har det kommet nye med 20w. De selger mekonomen til info ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lyst til å prøve ut led skilt lys på min 01 e39. Er på utkikt etter noen som ikkje lyser alt for sterkt, som mange pærer gjør. Kva er å anbefale?

Hei!

Eg brukte pærer fra DX.com, men synest ikkje dei lyste sterkt nok.

Deretter bestilte eg frå Ebay, fortsatt ikkje sterke nok.

Nå har eg Weisslicht fra Bimmian.com

Slik ser di ut <3<3

0w8ii5gy59peqc9dhy8k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du sjå kaffør det ikkje er så braaa med 2 eller flere LED`s til AE...

Det blir vanskelig å splitte lyset rett slik at begge ringane lyser opp likt, du ser på bilde at det lyser sterkt i den eine ringen, og helt til venstre i den andre ringen, men svakt til høgre i venstre ring..

pj61fuk0q2fi5b1xtxt1.jpg

BTW!

Fikk opp feilmelding om grøftelysa, utforska problemet og fant DETTE:

c9aly6qutjdue8tvegka.jpg

Motstanden har ligget isolert og tørt, der har ikkje våre fukt eller noke..

Går det and å be Extralys om en ny? Eller går dette and å fikse sjølv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lyst til å prøve ut led skilt lys på min 01 e39. Er på utkikt etter noen som ikkje lyser alt for sterkt, som mange pærer gjør. Kva er å anbefale?

Hei!

Eg brukte pærer fra DX.com, men synest ikkje dei lyste sterkt nok.

Deretter bestilte eg frå Ebay, fortsatt ikkje sterke nok.

Nå har eg Weisslicht fra Bimmian.com

Slik ser di ut <3<3

[ Bilde ]

De der var jo syko sterke! :P

Lyser jo opp hele veien bak bilen :lol: Mine også var slik (ebay), men jeg justerte ned spenninga så nå lyser di kun på svakt på skiltet, helt perfekt! :)

Edit:

Mine lyste en del gulere en det der også, jeg ville ikke ha blå/hvitt lys der. Så mine lyser nesten sånn som vanlige pærer bare at det bruker mindre strøm :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lyst til å prøve ut led skilt lys på min 01 e39. Er på utkikt etter noen som ikkje lyser alt for sterkt, som mange pærer gjør. Kva er å anbefale?

Hei!

Eg brukte pærer fra DX.com, men synest ikkje dei lyste sterkt nok.

Deretter bestilte eg frå Ebay, fortsatt ikkje sterke nok.

Nå har eg Weisslicht fra Bimmian.com

Slik ser di ut <3<3

[ Bilde ]

De der var jo syko sterke! :P

Lyser jo opp hele veien bak bilen :lol: Mine også var slik (ebay), men jeg justerte ned spenninga så nå lyser di kun på svakt på skiltet, helt perfekt! :)

Edit:

Mine lyste en del gulere en det der også, jeg ville ikke ha blå/hvitt lys der. Så mine lyser nesten sånn som vanlige pærer bare at det bruker mindre strøm :mrgreen:

Hehe! Ja eg har det med å like sterke lys! skal vise igjen veit du! :D

Lysene er som sakt Weisslicht, og er nøøøøyaktig 6000K :)

Det samme er AE, grøftelys og forhåpentligvis snart nær- og langlys også! Interiørlysa er "kun" rundt 5000K eller lignende, ikkje like kvite eller sterke som resten.. MEN det kommer! Skal kjøpe Weisslicht der også, når pengene strekker til! :)

wceylozsjeb7ev0w0r16.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...