Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hei

Ene led pæra på min e92 har tatt kvelden. Har tatt ut pæra man det står verken leverandør eller styrke på den. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en lik pære? Det er kansje best å bestille til begge sider så det blir likt?

Syntes også pæra satt veldig løst, kansje det bare er dårlig passform?

Takk for svar :)

1500945970064677474009.jpg

Endret av Irsko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Irsko skrev:

Hei

Ene led pæra på min e92 har tatt kvelden. Har tatt ut pæra man det står verken leverandør eller styrke på den. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en lik pære? Det er kansje best å bestille til begge sider så det blir likt?

Syntes også pæra satt veldig løst, kansje det bare er dårlig passform?

Takk for svar :)

1500945970064677474009.jpg

 

Du må nok bare søke rundt, ebay for eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

On 7/25/2017 at 8:23 AM, Irsko said:

Hei

Ene led pæra på min e92 har tatt kvelden. Har tatt ut pæra man det står verken leverandør eller styrke på den. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en lik pære? Det er kansje best å bestille til begge sider så det blir likt?

Syntes også pæra satt veldig løst, kansje det bare er dårlig passform?

Takk for svar :)

1500945970064677474009.jpg

Hvor stor er den? Vet du hvilke sokkel? Sjekk de små pærer på f.eks lampedirekte og ledsale 

Endret av Moomaster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har en e46 med gsbildeler sine depo angeles eyes. Disse lyser da gult. Kunne tenkt meg å byttet til hvitt lys i angel eyes, samt led lys. Hva er den enkleste måten siden jeg har depo lykter? Har så lite peiling på lykter og lys at det er litt skummelt. Har prøvd å lest litt i tråden, men er mye utgåtte linker bakerst i tråden. https://store.ijdmtoy.com/BMW-E36-E46-E39-Halo-Ring-Angel-Eyes-p/80-10x.htm Noe ala sånt jeg tenker på, men er det dog mulig å bytte fra vanlig halogen pærer til led pærer også? eller må det byttes lykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Reef89 skrev:

Depo lykter har vel flere pærer i hver ring. Lurer på om det er T10 pære. ?  ..vanlig flat glassokkel parklys pære.

Kan undersøke litt og ta noen bilder. Fant igjen litt kvitteringer fra ett par eiere tilbake her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, tennbrikket skrev:

Hei, har en e46 med gsbildeler sine depo angeles eyes. Disse lyser da gult. Kunne tenkt meg å byttet til hvitt lys i angel eyes, samt led lys. Hva er den enkleste måten siden jeg har depo lykter? Har så lite peiling på lykter og lys at det er litt skummelt. Har prøvd å lest litt i tråden, men er mye utgåtte linker bakerst i tråden. https://store.ijdmtoy.com/BMW-E36-E46-E39-Halo-Ring-Angel-Eyes-p/80-10x.htm Noe ala sånt jeg tenker på, men er det dog mulig å bytte fra vanlig halogen pærer til led pærer også? eller må det byttes lykter?

Har du xenon eller halogenlykter?

Har du halogenlykter ville kjøpt noen brukte orginale og kjøpt cotton LED ringer

Dette er min med Cotton LED 

IMAG0701.thumb.jpg.45586c496ccea325966cba371a9bf29b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, tennbrikket skrev:

Halogen, har du link til ringene du har?

Dette er nesten de samme.

http://www.ebay.com/itm/cotton-light-For-E46-NON-projector-LED-Angel-Eyes-Halo-Rings-Milk-white-Cover-/272065004218?fits=Make%3ABMW&hash=item3f585682ba:g:ifMAAOSwbdpWYE8k&vxp=mtr

På halogenlykter er det to forskjellige størrelser på ringene. Lett å finne på ebay til xenonlykter men vanskelig å finne til halogen, men jeg fant ett sett hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...