Gå til innhold

Min "nye" e38. S62B50, Godkjent med S62B50 motor. 476hk og 560nm på hjul. dyno papirer s39


D.Toft
 Share

Anbefalte innlegg

egentlig ikke.

bare passe på at angitte vekter i tuv stemmer me vognkort.

hjulstilling må dokumenteres.

nr på fjørene må være lett synlig (ja jeg måtte skru der ute for å finne nr :P )

høyden må være innenfor angitte verdier.

så alt i alt var det ikke stress.

dem sjekket ikke at lysene var justert, men dem hadde eg justert sånn ca hjemme i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9x19 med 255/45 ser og er ikke så dumt vist en tenker litt på komfort,faktisk innenfor margin for det som kan brukes :) selv kjører jeg med 295/30-20 på 10,5-20 bak og 255/40-20 på 8.5-20 på min 740 alpina,lite komfor men sykt fint :) skjønner du kan bli lei av å skru på disse,mye "svake" deler på E38 :/

255/45-19 og 255/40/20 er jo begge ca 3% større en orginal rullediameter, går man ned en dimm så er man under 1% i feilmargin og 255 er jo et 10" bredt dekk, blir litt vel mye på 9" brei felg syns nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv 255 på 9" felg på e39`en, der ser det perfekt ut.

255 på 10" rondel felg ser litt rart ut, så skulle gått opp i 275 eller noe slik der.

jekket opp bilen i dag og demonterte bremser osv bak... ikke rart eg ikke har brekk når bremseskjoldet er rustet og holderene til skoene er dotte ut...

sÅ, må kjøpe nye bremseskiver, klosser, bremseskjold, brekk sko, brekk waier, justerings hylsene og selve brekkmekanismen som kommer inn i skiven.

tenker koed skal få bestillingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på e38 er det omtrent likt som på e39 m5, er orginalt med 2 potter på e38 :P

Åja :P Da så, da blir jo det fort mye enklere.. Mer stress på E39, må jo kappe og herje på baki der for at det skal passe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...