Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du ha luft på denne siden du nevner Acuuair e-level?

Stemmer det ;) blir spennende å legge opp, da jeg aldri har vært borti slikt før, men får sikkert litt tips på nordicstance tenker jeg ;)

Kult! Hvilke bags skal du gå for da?

Accuair e-level er vel bare styringssystemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen: dette blir bra. Nydelig farge. I 2002 eller 2003 så jeg på en 98 modell 540 varebil i Lillestrøm. Samme farge, men den hadde en nydelig lys beige farge på interiøret. Men selvfølgelig ble den solgt like fremfør øynene mine. Har mareritt om det ennå. 240000 for den den gangen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ingenvei uten planer vettu;) kjenner jeg meg rett vil jeg ikke kjøre denne neste vinter fordi den blir for fin:p så ender sikkert med 2 biler til vinterlagring, og en stygg vinterbil xD

Blir bra med nye felger ja RS;) henter de i morgen tenker jeg.. Er fornøyd med fargen ja! Bare litt modifisering av krom'en så:P er litt småsår her og der, som jeg ikke liker, så blir nok fersk lakk på den med tiden, men det tar man senere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk norbakken! Ender nok som noe annet enn bruksbil ja xD

Takk igjen Lasse:D ja har visst byttet litt på gitt:p blir litt mer forandringer litt fortere enn jeg tenkte, men det gjør jo ingenting;) må også si at det er meeget deilig med diesel og automat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poppy: Gleder meg selv! er vel ikke mange bmw'r med luft, ikke som jeg kjenner til iallefall, så skal bli spennende å se hvordan det går :) det må jo prøves! ;)

spiff: er veldig deilig med automat;) så det anbefales! iallefall på en daily driver ;)

bmwlærling: håper å gjøre den enda finere også ;) bare å slenge seg på familietralle-trenden ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...