Gå til innhold

.


Peluro
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm! Etter min erfaring så hørest det helt feil! Jeg merket sinnsyk forskjell bare etter 100 meter! Det finnes sikker forskjelig måter å chippe en bil.. Hvordan resultatet blir etter man har montert en boks fra bestchip.no vet jeg ikke, men hvis du tar kontakt med trf racing(som er veldig aktiv på dette forumet) får du uten tvil godt resultat! Jeg bor rett ved ålesund lufthavn på vigra!:) hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ta av fronten gjør jobben mye enklare, dog første gongen klarte eg å bytte lykter uten å ta av heile fronten. Lyktene er plug and play å ingen feilkode, Hadde eg vært deg hadde eg også bestilt led pærer før man monterer lyktene. SmD t5 eller t10 pærer som lyser kjempe bra, skal montere di sjølv snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva jeg bestemmer for etter vert!:)

Men er det noen som har erfaring med lakkering? Som dere kan se på bildene av bilen, så er ikke nederse delene på både bak og front fanger lakkert...... Dette har jeg planer om å gjøre noe med, men så har jeg også planer om å kjøpe dobbel endestuss fra schmiedmann slik som chrisnov gjorde til sin 120D :) Men det jeg er usikker på er om jeg kan tilpasse og skjære i bakfangeren etter den er lakkert? Eller må jeg tilpasse eksosen før jeg leverer den inn til lakk? Er da redd for å skade lakken når jeg må bruke skjærefil for å få plass til dobbel stuss!

3ry2i9qp6s7cjd3qebzy.jpg

zh8zusugcgehy9jl2isw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...