Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Raymond-gjør-ting-han-ikke-kan fortsetter. Da var bakstilling demontert helt, og har fått for meg at jeg skal shine litt mens den først er nede. Tenkte jeg skulle knuse Tommy i fineste bakstilling på E36! :lol: Tror nok ikke det, men det blir å få fjernet litt overflaterust og så slengt på et strøk med lakk. Blir også litt oppgraderte deler i bakstillingen, men ikke bestemt helt hva og fra hvem enda, men er i dialog med PeeBee og Millway.

B023BD02-208B-444D-B99D-3C4C8015C061-1113-000001FCC5BB2EA4_zps3cda2d22.jpg

Også demontert litt foran, og her blir det også litt oppgraderte deler fra PeeBee eller Millway.

A5AC83AD-F802-422E-9B10-1101CED20153-1113-000001FCB860CC14_zpsea47ffa0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har blitt noen timer, men det gjenstår dessverre minst tilsvarende timer + moms... :( Men satser på at det blir bra etterhvert, og at man kan ha det litt moro på banen i år sammens med andre hyggelige medlemmer! :)

Edit; snakket med Petter i dag, og er nok stor sjanse for at det blir litt deler fra han. Tenkte å ta en tur oppom han til uka for å se på litt deler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...