Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke eksakt vekt, men tror de er sånn midt på treet. Var mer opptatt å få tak i 9" bredde til en fornuftig pris, og da var dette et ok valg. Skal kjøre med ET 35 på disse. Det er det som er på bilen over her også. Bestilte felgene fra England, og de kom på ca. 6000,- med frakt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke eksakt vekt, men tror de er sånn midt på treet. Var mer opptatt å få tak i 9" bredde til en fornuftig pris, og da var dette et ok valg. Skal kjøre med ET 35 på disse. Det er det som er på bilen over her også. Bestilte felgene fra England, og de kom på ca. 6000,- med frakt. :)

Prismessing likt med mine Team Dynamics, men jeg kjøpte i USA.

Ser veldig bra ut på den bilen iht innpress og bredde;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette :)

Vet østlands gutta har kjørt 8.16 med 3 liter som ikke gikk helt ok på gatehjul.

BTG da selvfølgelig.

Har du planer om og bytte til 6 trinskasse?

Har vel kjørt under 8 min. med min forrige M3, men har ingen offisiell tid.. Skal ikke bytte girkasse enda. Må se ann motorplaner først.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her Raymond..:) men klart du skal ha cf-innsug!

Har tenkt tanken, men får se hva jeg finner på etterhvert. Førsteprioritering nå er understell, bremser, bur mm. Motor står sist på listen nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...