Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Må ikke høre på rykter, det er nemlig bare det, rykter... :wink:

Vurderer flere bur, men er mest fristet av Heigo. Det blir brukt av mange som kjører VLN og ellers i racing, så tar det som et kompliment til Heigo. Safedy Devices vil ikke selge til meg, kun via distributør, så da blir det uaktuellt. Gidder ikke betale for fordyrende ledd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke høre på rykter, det er nemlig bare det, rykter... :wink:

Vurderer flere bur, men er mest fristet av Heigo. Det blir brukt av mange som kjører VLN og ellers i racing, så tar det som et kompliment til Heigo. Safedy Devices vil ikke selge til meg, kun via distributør, så da blir det uaktuellt. Gidder ikke betale for fordyrende ledd..

Jeg var på rudskogen med kim når du kjørte bilen hans.. Husk hvis du får ett selskap til å ta det inn for deg så kan du ofte fjerne Tysk mva. Jeg gjorde det på Weichers buret mitt. Når du skal importere det så får du fort tysk og norsk mva. Eventuelt så er det ikke veldig langt til Sverige for din del uten at jeg antyder noe...

Weischers hadde flere alternativ på bur og det var veldig stor forskjell på vekten av burene. Jeg fikk også med ett skriv som gjorde at jeg fikk godkjent det i vognkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poste Restante er genialt! :wink:

Var Weischers TÜV-godkjent? De hjelper kanskje en del når man skal godjenne bilen med bur..

Ja det er genialt det...

Nei det var ikke TUV godkjent, men fikk med ett skriv som biltilsynet synes var ok. Send meg en pm hvis du vil ha info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra :D

Bare huset blir ferdig og jeg får "hodet over vann" igjen så er et slikt prosjekt noe jeg absolutt kunne tenkt meg å gjort selv. Lyden og følelsen av en S50 er svårslagen :D

Jeg hadde Wiechers i S2'n og var veldig fornøyd med det. Husker dog ikke hvordan det var med Tüv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en dialog med min lokale trafikkstasjon nå ang. godkjenning av bur, så avventer hva de sier før jeg bestemmer meg.

Bare å send meg en PM så kan du få titte på dokumentet jeg fikk, eventuelt så ringer du Nissen så får du mailen min.

Eneste jeg fikk litt problemer med var at det ikke sto noe sted på buret at det var fra Weichers. Men jeg hadde med skrivet fra Weichers pluss kvittering på betalt bur så de att alt annet var så bra så de trodde på oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke noe råere enn gamle BMW´er som sniker seg under 8 min på Ringen :-)

Ser du skriver at du skal beholde de elektriske vinduene og MASSE vekt! En E36 dør veier 30 kg.

Med aludører og Lexan ruter med slider/luke får du vekten ned til 10 kg pr. dør. Da har du lettet 40 kg. Mener vi betalte rundt 5 lapper for våre lexan ruter fra Plastic4performance.

Er ikke mange andre steder hvor du kan lette så mye til en så lav kostnad :-)

Lykke til med spennende prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...