Gå til innhold

BMW


Lars-Nord
 Share

Anbefalte innlegg

Såpass ja, då kan eg forstå :) På samme tid syns eg at ein skal vere litt Orginalpolizei når det gjelder eit skjeldent smykke som er levert orginalt fra Alpina fabrikken. Sølv er ein fin farge, syns dei andre forslaga over her (bilda) er litt trauste. Ka med mørkare grå viss du først skal ha ny farge? Syns den i Ørsta (huska ikkje navn) er jekla fin, og den er vel antrasittgrå av eit eller anna slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror achatgruen blir pent og stilfullt, men er det smart å ta fargebytte på en orginal bil? Dette var vel det?

Det er jo det, men måtte du begynne med det igjen. ;-)

Jeg tror det er en smart trekk å velge en tidsriktig farge som biltypen kunne leveres med da den var ny. Velger man en ny, moderne farge til en klassisk bil, øker sjansen til at man ønsker å forandre den igjen etter 3-5 år.

Derfor, tommel opp for fargevalget. :)

Achatgrün er en av mine favorittfarger - og ja, jeg har sett den i virkeligheten.

Akkurat det er et lite poeng her, siden jeg alltid har ment at fargen ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Den forandrer seg også etter lysforholdene, blir lysere og litt metallisk i direkte sollys. I skyggen trer den mørke grønnfargen mer fram. Kanskje er det bildet av 323i Hartgen over som best fanger fargen.

Agatgrün er også et sprek valg på E21; fargen var tilgjengelig i ganske kort tid, og er oftest sett på E28 og E23. Her er en agatgrün E28 jeg fant på mobile.de i flott originalstand. Legg merke til at bildene heller ikke har gjengir fargen spesielt godt.

57mx3vit9hm15i944sqf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...