Gå til innhold

Bimmers.no sin store barnevogn tråd!


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, går fint på langs med rollo og det hele på plass. :)

 

Det er forøvrig en god stund siden vi sluttet å dra på vår. Nå bruker vi en billig jallavogn som vi kjøpte brukt for 200kr. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 1,5år nå og vi bruker fremdeles vogna med sportsdelen..Den går fint inn i E klassen ved siden avhverandre (delt i to) på langs med rollo og gitter...  har også en sånn "jalla" vogn som svigers kjøpte for 1000lapp liggende...men den har svingbare hjul og den er ikke så kul...Emmaljunga sine modeller er jo kule :P

 

Litt teit å tenke på at vi svei av 11lapper med rabatter på en barnevogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Har ikke lest igjennom alt her, men er det noen som vet om en barnevogn som er brukervennlig og passer inn i en 6 serie?

Er litt trangere åpning i bagasjerommet en på 5 serien, men er god plass innover.

 

Samtidig må jeg se etter barnesete som er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste er å stikke innom en vognsjappe og prøve de forskjellige inn i bilen... Om du drar på Rudo på grønland samt babyshop i ullevålsveien så kan du parkere rett utenfor og dermed prøve forskjellige vogner... De fleste vogner kan demonteres i hue og rævva så man får plass til det meste...Men da er det som regel ikke plass til noe annet i bilen...

 

Bilstol er det verre med....Les igjennom "årets" tester og gjør opp din mening...Prøv stolen i bilen med passasjer foran...noen av stolene tar ENORMT med plass... I E klassen er det nesten slitsomt for en normalhøyde person å sitte i passasjerstolen foran (kona har dog god plass...bitteliten nordlending) Men om jeg flytter den stolen over i en mindre B-klasse så er det enormt med plass foran...Avhenger av sitteputen etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Noen som har erfaringer med Recaro Privia? Skal ha den i E91. Til vogn har vi Britax Go Next, vi fikk den baki men jeg må forske litt mer for å få bedre plass, er enkel sammenlegging samt alle hjul kan tas av og på svært enkelt å raskt. Kan legge ut bilde når det er gjort.
Enda litt tid til ungen kommer, så har god tid på å forske! :)

 

Edit 10.01.16: Prøvde vognen for første gang skikkelig idag og forsket litt, bilder og sammendrag på neste side :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.dinside.no/933835/ny-stor-test-av-barneseter-flere-faller-igjennom

Leste denne testen nå, så rekner jeg velger vinner av bakovervendt barnestol med isofix. Isofix er vel maks til 18 kg.?

Er det noe spesielt jeg bør tenke på før jeg handler?

Ungen er nå 9 mnd.

Lurer også litt på hvordan dette er mtp skinnseter og at varige men i sittepute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke isofix maks 18 kg? Alså selve festet? Men når ungen er 18 kg er det vel likegreit og bytte til ett sete som tar mindre plass? Har ett i e39 uten isofix nå og da må passasjersete stå helt fremme

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...