Gå til innhold

Bimmers.no sin store barnevogn tråd!


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Idag fikke jeg med hittil årets overaskelese når det kommer til barne utstyr. Har hele tiden gått å gruet meg litt til å kjøpe neste stegs bilsete til guttungen. Vi tok idag en tur innom barnas hus for å sjekke litt på akkurat bilseter. Det var da salg å 40% på stolen vi hadde sett oss ut, måtte selvfølgelig kjøpe. Kjøpte Britax max-way (9-25kg). Kommer til bilen, setter sete i bilen å til min store overraskelse tar faen meg det nye bilsete mindre plass enn maxi cosi m/base :shock: Endelig får kjærringa sitte gått når vi er på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. men er vel kanskje vinkelen? Spedbarn trenger vel en stol som er mer liggende?

Spedbarn stolene ligger mye mere ja. Sitter nesten rett opp å ned i det nye setet. Er en liten "tilt" men er ikke mye. Også er spedbarn stolen mere kompakt i forhold til den andre som ryggen er ganske mye høyere på. Slik at begrensningen er at setet tar i nakkestøtten å ikke i seteryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan strammes den? Altså, er isofix på merca..klikka alt på plass, og det ble sånn "grønn" farge på koblingsvarsleren.. Strammet også den basefoten ned i gulvet og den er stram, men noe slark... Og det går an å løfte opp hele basen mot taket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan strammes den? Altså, er isofix på merca..klikka alt på plass, og det ble sånn "grønn" farge på koblingsvarsleren.. Strammet også den basefoten ned i gulvet og den er stram, men noe slark... Og det går an å løfte opp hele basen mot taket....

Ahaa, stemmer det. Har aldri vert borti det der isofix..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...