Gå til innhold

-Roger-'s E90 og E30, Senk og sommerfelger på E90 :)


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer!

Er selv på tur å kjøpe en nesten lik bil, tilogmed samme farge :P

Du har fått med deg idriven da, det har ikke den jeg vurderer. Egentlig ett ganske viktig punkt på utstyrslisten!

Fargen er jeg veldig fornøyd med :)

Meget pen, synes den tar seg bedre ut i real life enn på bilder. Var noe av det første damen sa også etter at vi så den første gang. I tillegg virker det som den skal være rimelig grei og holde ren.

Idrive er greit å ha ja.. Men den mangler likevel en del utstyr jeg helst kunne tenkt meg!

Men men, kjøper man brukt så får man ikke alltid alt hva man vil ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Søt liten sak! Så veldig fin ut, i grunnen :) Går den bra til 318 å være?

Spør du meg så går den helt greit, men det er det delte meninger om. Mange som mener 318 går dårlig, Selv synes jeg motoren klarer seg kjempebra i denne bilen!

Hvis jeg skal klage litt så synes jeg utvekslingen kan virke litt feil. 80km/t er akkurat passe til 5.giret og 6. giret blir egentlig ikke brukt før man når 90-100..

Har forresten montert avtagbart hengerfeste i helgen :)

Og fra i morgen av er det stor sannsynlighet for at den får selskap av en noe eldre 3 serie i garasjen 8)

1z1cmt5puwx9oqjkk5dx.jpg

b05d015llrp9u1h3h7df.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt liten sak! Så veldig fin ut, i grunnen :) Går den bra til 318 å være?

Spør du meg så går den helt greit, men det er det delte meninger om. Mange som mener 318 går dårlig, Selv synes jeg motoren klarer seg kjempebra i denne bilen!

Hvis jeg skal klage litt så synes jeg utvekslingen kan virke litt feil. 80km/t er akkurat passe til 5.giret og 6. giret blir egentlig ikke brukt før man når 90-100..

Har forresten montert avtagbart hengerfeste i helgen :)

Og fra i morgen av er det stor sannsynlighet for at den får selskap av en noe eldre 3 serie i garasjen 8)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

flott bil! LCI er så mye penere en pre-lci :) hvordan hengerfeste kjøpte du? og hvordra? hvar den lett å montere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg så går den helt greit, men det er det delte meninger om. Mange som mener 318 går dårlig, Selv synes jeg motoren klarer seg kjempebra i denne bilen!

Hvis jeg skal klage litt så synes jeg utvekslingen kan virke litt feil. 80km/t er akkurat passe til 5.giret og 6. giret blir egentlig ikke brukt før man når 90-100..

Har forresten montert avtagbart hengerfeste i helgen :)

Og fra i morgen av er det stor sannsynlighet for at den får selskap av en noe eldre 3 serie i garasjen 8)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

flott bil! LCI er så mye penere en pre-lci :) hvordan hengerfeste kjøpte du? og hvordra? hvar den lett å montere?

Takker :)

Jeg kjøpte det på Hågen.no 5800kr inkl 13 pol ledningsnett og frakt.

Kan tenke meg at det var ganske greit å montere på denne. Mye verre om batteriet er foran iallefall.

Gikk helt greit å montere! Alle ledninger i bagasjerommet. Men dette kommer an på hvilket utstyr man har.

Noen må ligge 2 ledninger frem til dasjbordet.

Verste jobben var å demontere bakfangeren. Jeg måtte også bore nytt hull for gjennomføring av ledningsnettet da det hullet som var forhåndsboret var brukt til PDC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...