Gå til innhold

SweetBMW's 2007 E60 " ///M " Bitteliten video 02.10.2015


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe prosjektet innebærer 4 sylindere til Awt så mulig det blir fire rør ;)

Lasse: ja det blir meget lekkert tror jeg. Kjenner ingen som trenger svart sportskinn elek.?

Strøkent. Du må poste flere bilder av interiøret asap. Jeg vet ikke om noen per dags dato, m jeg skal rope,ut dersom jeg kommer over noen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse: Takker. Trenger bli kvitt det vett. Er ikke alltids stas å ha et backup interiør i boden :P Henter det rød på Søndag\Mandag om det er i så god stand som Tarjei sier.

Tzunami: 520d og M5 interiør nei? Nei. Tenkte hente en bil fra Deutschland, 2007 550i.

N62TÜB48. :) 365hk

EDIT: Men det blir ikke i år tenker jeg. Hadde litt med avgifter og gjøre og Tollvesenet klarte ikke helt beregne ut nivået, men det gjenstår når det er ferdig bygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah det er så jævlig typisk!

Forresten den plata du snakket om, den hadde jeg ikke på min. Bak der var det tomt. Kun selve bjelken bak støtfangeren så jeg tror ikke jeg har den på min.

Sender mitt på lakkering nå etter fagprøven er ferdig, så håper lakkeringen av disse her blir bra 1. forsøk.

Du får lage en tråd på din egen, jeg hadde jo en rimelig heftig en på gamle 3ern min, hvor jeg bygde om hver eneste skrue nesten. Så jeg kunne jo ikke dy meg med denne heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah det er så jævlig typisk!

Forresten den plata du snakket om, den hadde jeg ikke på min. Bak der var det tomt. Kun selve bjelken bak støtfangeren så jeg tror ikke jeg har den på min.

Sender mitt på lakkering nå etter fagprøven er ferdig, så håper lakkeringen av disse her blir bra 1. forsøk.

Du får lage en tråd på din egen, jeg hadde jo en rimelig heftig en på gamle 3ern min, hvor jeg bygde om hver eneste skrue nesten. Så jeg kunne jo ikke dy meg med denne heller da.

Den er god, da får jeg bare bestille den ny. Kjør på med presse, kan jo ikke bli anna enn bra det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det vil ikke bli noe problem å bygge om fra diesel til bensin med tanke på godkjenning?

Har alltid fått inntrykk av at dette var vanskelig/umulig, helt til M|fjeld her inne fikk det til på sin e30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på bil og avgifter totalt. Samt tilgjengelighet på bilen.

Samt jeg har alltid hatt en ting for snerret i BMWs V8ere. Ikke at V10 har noe dårlig lyd, men det går på pris totalt for det meste. Samt priser for vedlikehold, service av motorer, så er N serier billigere enn S :P

EDIT:

550i med custom eksos. Jeg hadde planer om et litt mer high-pitched opplegg, men videon snakker for seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, har begynt så smått i dag :)

Liten teaser til!

Jeg har lenge gått og ønsket meg bedre lyd i 5ern. Derfor ble jeg veldig glad når jeg så at M5 trekkene mine kom med fullt Logic-7 sett av høyttalere :) Så lurer på om dette kanskje blir min neste retrofit.

Disse har ikke noe filter innebygd i seg slik som det originale standard anlegget, så dette kommer jeg til å bygge selv før jeg kobler til disse. Ikke noe poeng i å ødelegge gode høyttalere :)

faa8rhizaexheuw9yrpt.jpg

efcx6u8eexl0eke11csc.jpg

ybnzn7eorvf528ikeyhx.jpg

EDIT: I tilegg fant jeg ut at disse har disse oransje LEDene til "ambient lighting" noe som jeg heller ikke har i min bil som standard, så da blir det også en mod :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...