Gå til innhold

BMW F11:-) 21" felger montert! 11/4: Fått bilen:-)


LC 200 V8
 Share

Anbefalte innlegg

Har comfortseter ja, de er helt nydelige! Er så bløte og gode, men samtidig nydelig støtte ved aktiv kjøring.. Desidert de beste setene jeg noensinne har vært borte i! Gled deg!! Det er så mange justeringsmuligheter at man blir gal før man finner den perfekte stillingen, så håper du har memory :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har comfortseter ja, de er helt nydelige! Er så bløte og gode, men samtidig nydelig støtte ved aktiv kjøring.. Desidert de beste setene jeg noensinne har vært borte i! Gled deg!! Det er så mange justeringsmuligheter at man blir gal før man finner den perfekte stillingen, så håper du har memory :) hehe..

Hehe, har memory ja :D Måtte bare ukene gå fort nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har comfortseter ja, de er helt nydelige! Er så bløte og gode, men samtidig nydelig støtte ved aktiv kjøring.. Desidert de beste setene jeg noensinne har vært borte i! Gled deg!! Det er så mange justeringsmuligheter at man blir gal før man finner den perfekte stillingen, så håper du har memory :) hehe..

Hehe, har memory ja :D Måtte bare ukene gå fort nå :D

Da er du reddet ;) Venting er alltid noe herk.... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Prestmarken bil, de er min faste leverandør av biler :D Får ikke bedre service enn der :D

Ja de ser jo ut til å være en seriøs og ordentlig aktør de :) Jeg lurte bare fordi jeg selv skal hente meg en F10 etterhvert men lurer på å bruke Mobile24 sin importhjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Prestmarken bil, de er min faste leverandør av biler :D Får ikke bedre service enn der :D

Ja de ser jo ut til å være en seriøs og ordentlig aktør de :) Jeg lurte bare fordi jeg selv skal hente meg en F10 etterhvert men lurer på å bruke Mobile24 sin importhjelp :)

Har handlet 6 biler av de og det fungerer like bra hver gang. Har ingen erfaring med Mobile24 sin importhjelp dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...