Gå til innhold

Bluetooth avspilling på E91 2010 mod


Anbefalte innlegg

  • 4 years later...

Henger meg litt på her! Har nettopp kjøpt meg en e91 -09 mod. (VIN: A612130) Har navi pro og 6FL., men ikke noen bluetoothfunksjoner. Etter å ha lest frem og tilbake, finner jeg ut at jeg må ha en mulf2 HI i bagasjerommet? Hvis jeg bare skal ha handsfree skal det være nok å montere en antenne og mikrofon? Hvor skal antenna sitte, og hvor skal mikrofonen sitte? Kabeltrekking? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.12.2012 at 1.33, vegarfjoe420 skrev:

Heihei...

Har da kjøpt meg en E91 316d 2010 modell

( Legger ved finnkode for sikkerhets skyld,

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... abled=true )

Den har ikke cd veksler og usb, men aux. Ønsker å streame via bluetooth og har prøvd å lest meg til hva jeg trenger her på forumet, men har vansker for å forstå de ulike typer multimedia som er levert fra bmw.

Noen som kan hjelpe?

Hei, 

Hadde anbefalt å prøve ut denne. Kjempebra kvalitet (Bluetooth 4.0) https://www.kjell.com/no/produkter/mobilt/bluetooth/musikkmottakere-sendere/linocell-bluetooth-mottaker-med-aptx-3-5-mm-p94775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lerxt skrev:

Henger meg litt på her! Har nettopp kjøpt meg en e91 -09 mod. (VIN: A612130) Har navi pro og 6FL., men ikke noen bluetoothfunksjoner. Etter å ha lest frem og tilbake, finner jeg ut at jeg må ha en mulf2 HI i bagasjerommet? Hvis jeg bare skal ha handsfree skal det være nok å montere en antenne og mikrofon? Hvor skal antenna sitte, og hvor skal mikrofonen sitte? Kabeltrekking? 

Antennen er normalt i området rundt dashbordet, men det virker normalt om den monteres bak i bagasjerommet også. Mikrofonen monteres i taket ved coupé-lyset. Er små hull der den skal være. Det må trekkes kabler til disse, samt det må kodes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...