Gå til innhold

E92 335i monster prosjekt , trenger garasje i Bergen


tinnsoldaten
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke fått testet ut enda , sitter ute i havgapet og teller meg ned til hjemreise.

Men regner med jeg vil merke forskjell ja , eliminerer varme fra motor rom inn i inntaket , kun kald luft inn fra front. Mye forskjell ....tja håper no på litt. De forrige jeg hadde var jo ganske bra de og.

Fantastisk. Endelig laget du en skikkelig tråd om bilen :) Stor forskjell på luftintakene???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turboene har du fått de?

De er neeeeeesten ferdige , de kommer vel om noen uker de og ...

har ikke hørt noe fra han enda, sist var det de siste delene som manglet før montering var klar.

Ikke så hast med de heller , må ha meg sted å stå , noe som kanskje kan være underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turboene har du fått de?

De er neeeeeesten ferdige , de kommer vel om noen uker de og ...

har ikke hørt noe fra han enda, sist var det de siste delene som manglet før montering var klar.

Ikke så hast med de heller , må ha meg sted å stå , noe som kanskje kan være underveis.

Det første partiet med de 10 første settene med stage 2 er klar om 3 uker, og alle de settene er solgt .

Jeg pratet med de der nede i forrige uke, da jeg har ventet på de siden i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turboene har du fått de?

De er neeeeeesten ferdige , de kommer vel om noen uker de og ...

har ikke hørt noe fra han enda, sist var det de siste delene som manglet før montering var klar.

Ikke så hast med de heller , må ha meg sted å stå , noe som kanskje kan være underveis.

Det første partiet med de 10 første settene med stage 2 er klar om 3 uker, og alle de settene er solgt .

Jeg pratet med de der nede i forrige uke, da jeg har ventet på de siden i sommer.

Hallai

Har du kjøpt inn alt knasket til turbo installasjonen? Skal du ta jobben sjøl evt hvem bytter turbo for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Rimelig dødt innpå her ... mye respons men lite handling :P

Neste del i galskapen er upgradert styring til AT kassen , og Alpina TCU flash.

Mens det nøstes opp i fullstendig oppskrift på hva som trengs for å retro installere en DCT kasse.

Noen her som er stødig på programmering/flashing av BMW enheter ? Har alt utstyret , men aldri flashet girkasse før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet meg metanol , 30 liters kanner til 280,- Dette er specen på metanolen :

Metanol

teknisk-resirkulert, vannfri

Kjemisk formel : CH 3 OH

· innholdet av CH 3 OH - 99,99%

· jerninnhold mg / kg - <0,02

· Innhold av svovel mg / kg - <0,5

· etanol innhold mg / kg - 5

· tetthet (g / cm ³) - 0,7926

· vanninnhold - 0,005%

CAS-nummer: 67-56-1

Antall EU: 200-659-6

Noen som ser noe grunn til at denne ikke vil duge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...