Gå til innhold

725tds prosjekt!


bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo, kjøpt meg en 725tds for ikke lenge siden. for det meste blir det motor og understell og anlegg som blir prioritert nå. så tar jeg litt utsene til sommern:)

det som jeg måtte gjøre med den var og bytte diesel pumpe. har desverre ikke bilder fra dette. men skal bli finkere nå!:)

neste på lista er og få den eu godkjent:)

bilde fra salgs anonnsa

b9f6xnqte2gn8eqlkfmk.jpg

her står den i garasjen klar til pumpe bytte:D

we13hkb4ozroj84d9zp6.jpg

og et bilde fra prøveturen.

zbys3aqs573rdvqwxmtd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan få ordna det:) altså, må få kalibrert pumpa, får ikke dratt den over 2500rpm nå. uten om viss det er litt neddover bakke da kommer den og da går den greit:) denne er det jo strake rør på så blir litt dyp lyd i den:) er m51 motor i den ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått et problem her! vaska bilen i går og esso stasjonen hadde ingen program uten underspyling. så jeg fikk ta et med da! også kom det 21kalde på besøk her i natt. og da frøs startmotoren så rikka seg ikke.

slang batteriet på ladern. føna og dunka litt i startern. og putta i batteriet igjen. så skulle jeg starte den. gløda litt og når jeg starta den så sto startmotoren og gikk fortsatt. skrudde av tenniga igjen og den fortsatte og gå. så jeg kobla av batteriet for så og sette det på igjen. alt fint og samme regla igjen!

Hva kan så detta vere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ny starter og:P men ville helst slippe og bytte da den står ute her nå og jeg orker ikke taue rundt på den mere:P typpisk at sånt skal skje etter første dagen!:P går det ann og skru av bare innslaget der? den runde saken på toppen?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...